Zavřít recenzi

Toyota 4-Runner 4.0 V6 SR5 4x4

“Auto, které vám přiroste k srdci.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 2004 
  • Typ motoru: 3996 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 0 km 
  • Způsob řazení: automat 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 4 měs.
  • Průměrná spotřeba: 11 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 9.0
Posledních 5 let jsme uvažovali o koupě 4runnera 4generace. Vyšlo to až povýměně dalších 2aut.

Pár aut se objevilo v německu, jedno dokonce v polsku.
Vždy šlo o bouračky opravené s nejistým stavem s USA papíry.

Nakonec jsme loni v září prodali Forestera 2004. Chtěli jsme, aby další auto bylo 7místné. Rozhodovali jsme mezi pathfinderem a 4runnerem.

Důvody proč jsme koupili 4runnera :
- vyšší spolehlivost
- větší prostor v autě
- vyšší hodnota značky toyota
- podstatně, ale podstatně levnější díly (kupujeme z USA origo díly u toyota za dobré ceny!)
- určitý citový vztah k toyotě a subaru

Delší dobu znám člověka, co má kontakty v USA a oslovil jsem jej s požadavkem na 4runnera. Do týdne jsme měli cca 3 nabídky. Rozhodli jsme se pro zlatého 4runnera z ohaia.

Protože jsme již jednoho 4runnera měli, měli jsme vyskoá očekávání. Opět nezklamal !

Je to naše první auto z USA; měli jsme trochu strach. Předtím to byla auta z D nebo CH. Dnes vnímám USA minimálně na stejné úrovni jako D, ne-li lepší. Co řekli to opravdu bylo. Auto uklizené, čisté, vše pracovalo jak má být.


Auto vypadá robustně, ne megalomansky. Vnitřní prostor je úžasný. Praktičnost druhé i tředí řady sedaček je solidní.

Pracoviště řidiče vyhovující, ten příliš nízký posed řidiče z předchozích generací je pryč. Ovládání přístrojů, budíky = standard toyota. Ty špígle jsou prostě nádhera, jednoducost v tažném zařízení, ...

Jízdní vlastnosti považuju na české cesty za nadstandardní. Jeli jsme v řadě aut - čtyřkolky nevyjímaje - ale ten komfort je opravdu úžasný.

Měli jsme předposlední generaci forestera, jede tam kam chcete - kdykoliv. Subaru považujeme za opravdu jednu z nejlepších 4kolek. Ale oproti 4runnerovi je forester kostitřas. 4runner žehlí všechno - opravdu. Tuhá náprava není vůbec znát. Do zatáček není nutné auto nutit, poslouchá.

Motor 6válec má opravdu důstojný zvuk. Spolu s automatem jezdíme po okolí
více pod 2000 než nad 2000 otáček.
V tomhle režimu jízdy není v autě vůbec nic slyšet - neuvěřitelné.

Spotřeba v "důchodcovském" režimu okolo 11 litrů benzínu. Z nitry jsem jel sám na skoro slikách za 9.5 l/100 km.

Auto jsme nechali předělat na plyn. Máme systém Lovato. Jsme moc spokojeni. Velká nádrž. Spotřeba okolo 12l plynu.

S autem jezdíme i do lesa na dřevo. Byli jsme v místech, kde opravdu bylo potřeba i uzávěrku. Auto jede jako tank, vozík se dřevem není za autem ani cítit. Auto má i asistenta pro jízdu z kopce - dá se použít, ale myslím, že i člověk tenhle režim zvládne i sám.

Tohle auto vnímám jako rozumný kompromis mezi rav4 a landcruserem. Každé auto má své plusy a mínusy; je to o skromnosti člověka co potřebuje, co opravdu využije. Snad bude dlouho sloužit.

Do budoucna přidám i fotky.

Závady a opravy na autě

Auto je dovoz z USA.
Prozatím žádné poruchy jsme neobjevili.
<
Přejít na standardní verzi stránky »