Zavřít recenzi

Renault Kangoo 1,6 16V Privilege TomTom

“Praktické auto na úrovni.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 2010 
  • Typ motoru: 1,6 16V 78kW 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 9 100 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 7,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 8.8
Takové exotické auto jednoduše nevidíte jen tak. Když jsem vybíral nějaké auto blížící se rodinné dodávce, přišlo v úvahu Berlingo, Partner a Logan MCV. Poměr výkon cena (340tis úplně se vším) a možnost si navymýšlet výbavu opravdu tak jak chci já nikoli po "paketech", vnitřní prostor. A hlavně příplatky za různé věci se drží velmi lidových cen.
O vzhledu tohoto auta by se dalo polemizovat. Já říkám, že krásný to bůhví jak není ale je to exotika, obzvlášť v nejvyšší výbavě kdy prolisy na nárazníku vytváří dojem auta s pohonem všech kol. Výška sedadla pohodlí při nastupování i na zadní sedadla spolu se šoupacími dveřmi po obou stranách takřka ideální i pro starší lidi (pro mě také a to mi je 25). Střešní lišty které můžu otočit a mám z toho rovnou příčníky jsou bezva. Dvoukřídlé dveře spolu se sklopným sedadlem spolujezdce umožňují naložit i hodně dlouhé věci a do 2,5m i je zavřít. Vnitřní prostor je úžasný a jako využití prostoru je schrána ve střeše i nad zadními sedadly. Malý úložný prostor je opravdu malý ale třeba se na něco využije. Při sklopení zadních sedadel naprostá rovina jejíž délka splňuje můj požadavek na auto 1,8 a kousek. Jednoduše řečeno jako karavan to nemá chybu.
Předpokládám že dost lidí se možná bude divit proč na takovou obludu jsem napasoval benzínový motor. Podotýkám že je to nejsilnější obyč (MPI) benzíňák od Renaultu s výkonem 78kW sice na závodění není, na to také to auto není. Ale to je otázkou jen toho jak moc vytočíte motor. Na běžné cesty poskytuje dost výkonu i při naloženém autě. Dobré je že už při 55km/h tacho táhne dobře i na pětku. Nevýhodou je krátká převodovka asi všech podobných motorů když při 130km/h motor točí skoro 4000ot/min. Do cestovní rychlosti 110 km/h (ta rychlost mi vyhovuje i v rychlejších autech) má i dobrou spotřebu. Maximální rychlost jsem netestoval zatím ale 170 nebylo problémem. Nevýhodou je velký akustický hluk způsobený velkými rozměry a kolmostí auta jako takového. Spotřeba se mi nyní pohybuje kole 7,5l podle PP. Dojezd díky 60l nádrži 800km i víc.
Jízdní vlastnosti mě velmi překvapily. I po nerovných cestách naprosto komfortní jízda a při ostřejší jízdě drží víc než bych čekal. Ale vzhledem k výšce podvozku, vozidla a velikosti by mohl někdo chytnout mořskou nemoc. Kvalitní navigace se občas hodí. Vyhřívané sedadlo se v zimě vyplatilo.
Závady se zatím žádné neukázaly, za chvíli mě čeká první prohlídka. Jediné nedostatky, co jsem našel jsou ostřikovače a hodně napřímené přední sklo, kvůli němuž dělal silný boční vítr za deště stěračům trochu problém. Při cestě vzhůru je občas přizvedl. Ale i tak potřebnou výměnou stírátek za bezramínkové se tento problém vyřešil. Slabé jsou ostřikovače které na tak velké okno moc nestačí.
S klokánkem absolutní spokojenost i když do města je velkej jak kamion, ale to díky parkovacím senzorům neřeším. A díky velkým zrcátkům máte absolutní přehled a ve skutečnosti se s ním parkuje lépe než s malým osobákem.

Závady a opravy na autě

Žádné
<
Přejít na standardní verzi stránky »