Zavřít recenzi

Ford Escort Escort 1.6 16V Cabrio

“automobil jak pro koho”
  • Rok výroby: 1994 
  • Typ motoru: 1597/benzín 
  • Stav km při koupi: 187 220 km 
  • Stav km nyní: 255 300 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 roky
  • Průměrná spotřeba: 8,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 7.0
Motor byl absolutně v pořádku. s podvozkem to bylo horší. Auto bylo nestabilní, nedrželo v zatáčkách a po nové silnici "plavalo". Také jsem zjistil, po upozornění známeho, že tlumiče již nejsou v nejlepším stavu. Padlo rozhodnutí a došlo na kompletní renovaci podvozku. Investoval jsem nemalou částku, ale auto je má srdcová záležitost. Žádný tuning, vše originál. Kromě brzd. Veškeré brzdové díly jsem nahradil sportovnějšími kousky. Střecha, dvouplášťová s termovložkou, byla ve výborném stavu. Nicméně původní "střechovice" je známá krátkou životností. Takže došlo také na výměnu. Vlastně nejdražší díl auta...
Interiér auta je látkový a pravidelně udržován. Jízdní vlastnosti jsou, relativně (kabriolet), dobré. Po výměně původních ráfků a 16-ti palcové kousky auto sice ztvrdlo, ale znatelně se zlepšilo co se jízdy týče. Rychlost jsem testoval. Papírových 173 km/h souhlasí s tachometrovými 180 km/h. 66 kW na normální jízdu stačí, ale není to žádný tahoun. Při plném obsazení nemá rád táhlé dálniční kopce. Se spotřebou se pohybuji od 7 do 12 litrů- dle způsobu jízdy. Komfort v zimě je srovnatelný s autem, které má pevnou střechu. Dovnitř nefouká. Topení je ale zapotřebí :).

Motor: 1.6/16V 66kW/90k

Spotřeba: 7-12 litrů (nepapírová)

Počet míst: 5

Zrychlení z 0-100 km/h: Neměřeno

Maximální rychlost: 173 km/h

Závady a opravy na autě

Auto jsem koupil ojeté z Německa. Poruchy nemělo, ale raději jsem, z důvodu prevence, nechal vyměnit "spotřební" materiál. to znamená rozvody, veškeré filtry a náplně. Až po koupi jsem zjistil že podvozek v bídném stavu a to kompletně, včetně brzd...
<
Přejít na standardní verzi stránky »