Zavřít recenzi

Škoda Favorit Polocabrio LPG

“Poruchový, ale zábavný a dělník”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1991 
  • Typ motoru: 1280 
  • Stav km při koupi: 200 000 km 
  • Stav km nyní: 350 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 8 let
  • Průměrná spotřeba: 7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

3
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 7.2
Kromě poruch veskrze pozitivní.

Auto je ideálni na LPG, zlatý karburátor.
Neřeším elektroniku, katalyzátory aj.
Směšné ceny ND.
Dobré jízdní vlastnosti, zvláště poté, co jsem snížil hlavu a dal v rámci GO motoru - přidřel se, když mi utekla voda- nové pístní kroužky, takže mám teď super kompresi, dobrý odpich a můžu si na křižovatkách troufat i na podstatně silnější auta...
Favouš je vhodné vozidlo i na dálnici, když zapíchnu plyn až do koberce, cestovní rychlost 145 km je v pohodě.
Favouš je ideální na dovolené po ČR i blízké Evropě, vše se opraví, dobrý požitek a duševní uspokojení

Favouš je obecně neuvěřitelný pracant. Favouš je první auto, se kterým se můj 11 letý synek teď naučil sám jezdit - na uzavřeném poli. Auto řídí řidič, ne naopak, že auto komanduje řidiče.

Favouš je perfektní lakmusový papírek na zlatokopky, která si do něj sedne, u té máte jistotu, že vás finančně nevysaje.

Do Favouše jsem flexou vyřízl do střechy díru 75x75 cm a instaloval poklop - nastříkaný vypalovacím lakem, 4 šrouby M8 zevnitř, rám poklopu přidělaný do střechy na trhací ALU nýty, sundání poklopu za 10 sekund... perfektní klima v horkých dnes, vitr ve vlasech a obdivné hýkaní slečen a mladých paní je teď celkem standard... si to užívám

Favouše miluji, ale jeho čas se nachyluje. Koroze postupuje. Škoda, opravdu nevím, jakou adekvátní náhradu si za ten Bertoneho zázrak pořídím...

Pro mladší mohu Favouše jen a jen doporučit, ale vybírejte zachovalé kusy

Závady a opravy na autě

Neuvěřitelně mnoho, ale stále Favouše, ten Bertoneho designový skvost miluji, namátkou poruchy:
-2x měněný motor
-1x ročně odejte těsnění pod hlavou
- náprava, zakouslé brzdiče v Maďarsku
- uklepaný CU pásek mezi karoserií a motorem na Rujáně--> auto nestartovalo, musel jsem jet bez vypnutí motoru z Rujány až na polský Hel
- jako gilotina mi spadlo sklo u řidiče, také na Helu, opraveno zalepením šedivou lepící paskou a zafixováním okna v pozici "Close"
- spojka, ložisko kola,
-do auta pořád teče
- auto je každé 3 měsíce v servisu s něčím, v učednickém SOU za deputátní ceny oprav
- poté, co jsem na přívěsném vozíku odtahal za 4 měsíce cca 150 tun zeminy (1 vozík cca 1000 kg), tak mi praskla podlaha, škvíra 1 cm, délka 1 metr, řešeno prošroubováním plechy a 40 ks šroubů M8
- + milion různých marginálních prkotin
<
Přejít na standardní verzi stránky »