Zavřít recenzi

Daewoo Leganza 2.0 CDX

“Měkké a komfortní!”
  • Rok výroby: 1999 
  • Typ motoru: 2000 
  • Stav km při koupi: 112 000 km 
  • Stav km nyní: 116 000 km 
  • Způsob řazení: automat 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 5 měs.
  • Průměrná spotřeba: 8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 9.4
Jedná se o sympatický sedánek o délce cca 4,7 m, který je stavěn jednoznačně na komfort a pohodlí. Měkký podvozek je velice příjemný, stejně jako pohupování a náklony v zatáčkách a lehké řízení.
V testu mladé fronty by pochopitelně tento vůz neobstál, protože není "fdechtu", nemá "příjemně tvrdé sedačky" a není z nejmenovaného koncernu. Ale to není podstatné.

K Leganze jsem přišel víceméně náhodou - i když v minulosti jsem tento vůz jedním okem registroval a nikdy mi nebyl zcela cizí. Design je podle mě velice nadčasovou záležitostí, zepředu a z boku lehce připomíná Ford Taurus ze své doby, ovšem tlustý zadní sloupek dodává vozu více elegance. Zezadu naopak je auto docela fádní a připomíná např. Hyundai Sonata.

Co se týká interiéru, je dostatečně dimenzován pro 4 osoby, třetí vzadu se pochopitelně bude mírně mačkat. Sedadla jsou relativně velká a měkká, jsou "fhadru". Palubní deska je věcí vkusu, mně osobně se líbí, je členitá a originální s velkými výdechy klimatizace.
Klima je stejně jako převodovka automatická, dále okna v elektrice, ABS, CD přehrávač. Tempomat bohužel není, ale extrémně mi to nevadí.
Převodovka je 4-stupňová, řadí velmi hladce až neznatelně. Manuálně stejně řadit neumím, takže to byla jediná volba pro mě.

Kufr má objem sice jen papírových 411 l, ale je hodně skladný, většinu věcí převezete, a je dobře přístupný.

Jízda je laděná vysloveně na komfort, poloamericky až americky. Dobré je noření přídě při brždění a houpání karoserie.

Celkově tento vůz mohu doporučit zájemcům o komfortní svezení za velice příznivou cenu!

Závady a opravy na autě

Auto je zatím ok.
<
Přejít na standardní verzi stránky »