Opel Corsa Enjoy 5DR 1.4i 16V
“naprostá ignorace zákazníka”
- Rok výroby: 2008
- Typ motoru: 1,4 benzinový
- Stav km při koupi: 0 km
- Stav km nyní: 35 000 km
- Způsob řazení: manuál
- Status vozu při koupi:
- Jak dlouho auto používáte?
3 roky
- Průměrná spotřeba: 6,6 l/100 km
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vše bylo již napsáno výše, nesporné klady byly zcela zastíněny přístupem firmy k řešení reklamace.
Závady a opravy na autě
Auto jsme si koupili po dlouhém zvažování výběru značky s tím, že značka Opel je značkou dobré "německé kvality". Vůz má dobré jízdní vlastnosti, po této stránce bychom byli zcela spokojenými zákazníky, nebýt toho, že se již po dvou měsících užívání v běžných podmínkách na našich silnicích začala projevovat velmi špatná kvalita olakování vozidla. Každý kamínek, ba i štěrk zanechává na karoserii odloupnutá místa, nejvíce na kapotě, ale i na blatnících, dveřích, prazích a to na obou stranách vozidla. Opakované reklamace kvality laky, ještě v dvouleté záruční době, nám byly akreditovaných servisem a poté i výhradním dovozcem vozů do ČR zamítány, s tím, že se jedná o působení vnějších vlivů na vozidlo. Postupně jsme si za nemalé finanční náklady nechali zpracovat posudek soudního znalce, který konstatoval, že se jedná o technicky nepřijatelnou vadu továrně olakovaného vozidla a dále posouzení poškození laku karoserie ve výzkumném ústavu SVÚOM v Praze, který se zabývá výzkumem koroze a protikorozní ochraně, včetně povrchových úprav. Jejich závěr zněl, že se jedná o skrytou výrobní vadu. Servis nám sdělil, že je to věcí dovozce a dovozce ani na jeden tento posudek nereagova. Poslední jeho reakcí bylo, že náš případ předali právníkům GM (dne 15.12.2010!!) a od té doby se nám již nikdo neozval a na dotazy, kterým právníkům konkrétně věc byla předána, výhradní dovozce neodpovídá. Nidko neodpovídá ani z firmy Adam Opel v Německu ani přímo z firmy General motors z USA, kam jsme psali s žádostí o nápravu. Jediné, co jsme zjistili, že dovozce vozů Opel do ČR je organizační složkou zahraniční firmy, která sídlí v Maďarsku a ti také na náš dopis nereagují. Proto varujeme všechny zákazníky stávající a potencionální: v případě problémů je s Vámi nebude nikdo řešit a díky nepřehledné majetkové a kompetenční situaci firmy ani nebudete mít tušení, na koho směřovat soudní žalobu!! Sen o německé kvalitě se rozplynul a narazili jsme jen na tvrdou ignoraci až pohrdání právy zákazníka. Pokud se o tomto případu chcete dozvědět více, navštivte naši webovou stránku opelauto.webnode.cz.