Hodnocení a zkušenosti s autem
Pak jednou v létě padaly kroupy a poničily střechu, kapotu a prorazily kryt brzdového světla na střeše. Jelikož jsem se krátce na to stěhovala, nechala jsem auto opravit v jiném autorizovaném servisu - v Ústí nad Labem ve FairAutoTop ve Všebořicích. Servisman mě ujistil, že metoda "vyrovnávání" nerovností na plechu laserem je nesmysl, že nejlepší způsob je "vyklepat a přestříkat". Naivně jsem uvěřila.
Auto jsem do servisu odvezla a čekala 3 týdny, než bude hotové. Nebylo. Nejprve si špatně zapsali mé tel. číslo, obdržela jsem tedy po týdnu dopis, kde mě žádali, abych se s nimi spojila a doplnila žádané informace. Následně mě nikdo (včetně pojišťovny) neinformoval, že musím ke škodné události přiložit velký technický průkaz. Sevis mi odmítl auto vydat, dokud nebude mít uhrazenu fakturu za opravu.
Zaplatila jsem tedy opravu ze svého a s pojišťovnou se vyrovnala následně.
Nicméně asi o dva dny později jsem na denním světle zjistila, že opravené díly mají jinou barvu. Jsou matnější a zelenější. Nejmarkantnější je rozdíl na kapotě. Jela jsem tedy zpět do servisu a práci reklamovala.
Odmítli mi poskyntout v dově reklamace náhradní vůz, majitel autoservisu byl nepříjemný a arogantní, a nakonec závadu na základě jakéhosi odborného posudku neuznali a ten samý den mi auto vrátili s tím, že barva opravených dílů je v "toleranci uváděné výrobcem".
Servisman se mě snažil přesvědčit, že špatně vidím, obíhal auto, téměř lezl na střechu a dokazoval mi, že barva je v různém úhlu odlišná i u neopravovaných dílů. Jedním slovem fraška. Na dotaz, zda takto odvedenou práci považuje za kvalitní, nedokázal odpovědět.
Nikdy si již nenechám na auto sáhnout v autoservisu FairAutoTop v Ústí nad Labem a doporučuji podobný postup všem.
Možná je i na zvážení, zda příště nezvolit zcela jiný koncern.