Hodnocení a zkušenosti s autem
Opravdu se jedná o srdeční záležitost. Jestli si člověk chce zažít pravou nefalšovanou lásku ať zkusí Toyotu Celicu. Má výborně laděný sportovní podvozek, který vám dává v kombinaci se širokými pneumatikami parádní jistotu v zatáčkách. Na město je hodně tvrdá, ještě když si k tomu pořídíte jako já 17-ti palcové nízkoprofilové pneu, tak vám vaše pozadí dá o sobě večer vědět...
Motor má v této verzi v základu 115kW(160PS) a je velmi svižný. Nejvyšší kroutící moment má v 6800ot./min a přál bych vám slyšet ten zvuk, když se vyšplháte do osmi tisíc..:) Jelikož se jedná o vysokootáčkový motor, křivka jde strměji nahoru až tak od 2000ot. což znamená, že ve městě musíte v pomaleji jedoucích kolonách často používat první rychlostní stupeň.
Toto auto je čistokrevný sporťák, který tak byl již od počátku koncipován. Není zde místo pro kompromisy a jako rodinný vůz si jej raději nepořizujte. Ačkoliv je v technickém průkaze uvedeno 4 místné auto, v praxi je to kapánek horší.
Podívejte se na něj z jakékoliv strany a jedno mu neupřete, je vážně sexy!