Peugeot 308 SW
“Velmi dobré když je zrovna bez závad.”
- Rok výroby: 2009
- Typ motoru: 1.6 vti
- Stav km při koupi: 0 km
- Stav km nyní: 40 000 km
- Způsob řazení: manuál
- Status vozu při koupi:
- Jak dlouho auto používáte?
1 rok
- Průměrná spotřeba: 7,2 l/100 km
Hodnocení a zkušenosti s autem
Pokud bych přehlédl řadu závad, pak je auto velmi vhodné pro svůj účel rodinného přibližovadla, zejména prostornost je vynikající. Krásně navržený je i celý interiér. Odpružení bych rozhodně nenazval tvrdým, ovřem větší výmoly prozradí velké rázy od zadní nápravy. Ty jediné narušují dobrý cestovní komfort, zejména akustický. Motor je velmi dobrý, s 1,5 t těžkým vozem sice nijak razantně nezrychluje, ovšem krásně a plynule táhne z nízkých otáček, zcela bez vibrací. Velmi dobře musím též hodnotit brzdy. Zato řízení opravdu přenáší nemalé rázy od kol na nerovnostech, je dobré s tím počítat. Řazení není taková katastrofa jak je možno se občas dočíst, pro plynulou i svižnější jízdu bez problémů.
Závady a opravy na autě
Již řadu závad. Dokonce 1x odtah do servisu.
Těsně po převzetí váhavé starty a po dobu dvou minut za studena škubavý zátah motoru. V servisu vyřešily výměnou svíček. Dále zatékání do zavazadelníku, vyřešeno až po četných návštěvách servisu - vada těsnění 3. brzdového světla, no koho by to napadlo. Dvakrát se po uzamknutí vozidla rozběhly stěrače a světla, přičemž podruhé vozidlo nikterak nereagovalo a nešlo nastartovat, pomohlo až odpojení baterie. V servisu vyřešeno přehrátím softwéru. Dále po několik měsíců mírný úbytek chladící kapaliny, který posléze vyústil až ve velmi masivní únik z vodní pumpy - řešeno výměnou. A ještě špatně nainstalovaný panel obložení 5. dveří, který byl tímto poškozen- řešeno výměnou. V poslední době se ještě ke všemu ozývá pískání od zadní nápravy a zcela čestvě i občasné podivné zvuky snad od převodovky či spojky.