Zavřít recenzi

Peugeot 308 SW

“Velmi dobré když je zrovna bez závad.”
  • Rok výroby: 2009 
  • Typ motoru: 1.6 vti 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 40 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 7,2 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

6
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 7.6
Pokud bych přehlédl řadu závad, pak je auto velmi vhodné pro svůj účel rodinného přibližovadla, zejména prostornost je vynikající. Krásně navržený je i celý interiér. Odpružení bych rozhodně nenazval tvrdým, ovřem větší výmoly prozradí velké rázy od zadní nápravy. Ty jediné narušují dobrý cestovní komfort, zejména akustický. Motor je velmi dobrý, s 1,5 t těžkým vozem sice nijak razantně nezrychluje, ovšem krásně a plynule táhne z nízkých otáček, zcela bez vibrací. Velmi dobře musím též hodnotit brzdy. Zato řízení opravdu přenáší nemalé rázy od kol na nerovnostech, je dobré s tím počítat. Řazení není taková katastrofa jak je možno se občas dočíst, pro plynulou i svižnější jízdu bez problémů.

Závady a opravy na autě

Již řadu závad. Dokonce 1x odtah do servisu.

Těsně po převzetí váhavé starty a po dobu dvou minut za studena škubavý zátah motoru. V servisu vyřešily výměnou svíček. Dále zatékání do zavazadelníku, vyřešeno až po četných návštěvách servisu - vada těsnění 3. brzdového světla, no koho by to napadlo. Dvakrát se po uzamknutí vozidla rozběhly stěrače a světla, přičemž podruhé vozidlo nikterak nereagovalo a nešlo nastartovat, pomohlo až odpojení baterie. V servisu vyřešeno přehrátím softwéru. Dále po několik měsíců mírný úbytek chladící kapaliny, který posléze vyústil až ve velmi masivní únik z vodní pumpy - řešeno výměnou. A ještě špatně nainstalovaný panel obložení 5. dveří, který byl tímto poškozen- řešeno výměnou. V poslední době se ještě ke všemu ozývá pískání od zadní nápravy a zcela čestvě i občasné podivné zvuky snad od převodovky či spojky.
<
Přejít na standardní verzi stránky »