Zavřít recenzi

Citroën Jumper 2,2 Hdi L2H3

“Propadák”
  • Rok výroby: 1997 
  • Typ motoru: 2197 
  • Stav km při koupi: 10 km 
  • Stav km nyní: 60 500 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 roky
  • Průměrná spotřeba: 9 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

1
 
Hodnocení celkem 4.8
30.07.2007 jsme zakoupili dodávku CITROEN JUMPER 2,2 HDi L3H3.
Nyní má auto najeto 60.500 km , je garážováno , používáno jen pro vnitřní potřeby firmy.
Ovšem objevily se vážné závady již druhou zimu po ca 20.000,-km.
Zatékání do vnitřního prostoru dodávky přes boční dveře, zasekávání a jejich vypádávání (5x v servisu!) a popraskání pantů zadních dveří (neuznána záruka,prý je auto bourané !?!) není nejpodstatnější.
Hlavní problém je zatékání do motorového prostoru ! Již druhou zimu 2008/2009 zamrzl přes noc alternátor a při starování "odeše"-byla výměna v rámci záruky a servis dle návodu výrobce CITROENU udělal první doporučené opatření proti zatékání- přišrouboval plachtičku nad alternátor.
Další zimu 2009/2010 zmrzl kabelový svazek a auto nestartovalo,protože byl přetrhlý kabel k čipu=imobilizéru -servis v záruce provedl opravu tzv."BAI PASEM" - nahrazením kabelu sólo kablíkem jiným a ostatní ve svazku nechali s tím,že doporučují výměnu,ale již za peníze ( ca 24.500,-Kč vez 20% DPH).
Další zima 2010/2011 (po záruce , auto "staré" 3 a 1/2 roku,najeto 55.000 km) a opět těžké starty za studena, odešel ventil EGR a při kontrole žhavících svíček pracovník servisu utrhl žhavící svíčku ,samozřejmě zarezlou ,opět voda ! Citroen prý se podílí na opravě a dá svíčky zdarma ,ale servis si účtuje jen za ventil EGR +11.013,-Kč a za výměnu svíček +26.000,-Kč ! Auto bylo v servisu za 3 a 1/2 roku min.15 x ! a servis dává od všeho ruce pryč, prý se máme soudit !

Závady a opravy na autě

Rok 2008 - problém s bočními dveřmi - zatékala voda do vnitřního prostoru a otevírání ztuha, zatekla voda do motorového prostoru zamrzl alternátor a spálil se - výměna v záruce
Rok 2009 - zatekla voda do motoru a led zpřetrhal kabelový svazek - nešlo startovat -přerušený kabel s čipem - oprava pouze "BAI PAS"
Rok 2011 - opět problém se startováním - tentokrát odešel EGR ventil a v servisu utrhly žhavící svíčku - zarezlé
, problém se zadními dveřmi- popraskalo upevnění okolo pantů
<
Přejít na standardní verzi stránky »