Hodnocení a zkušenosti s autem
30.07.2007 jsme zakoupili dodávku CITROEN JUMPER 2,2 HDi L3H3.
Nyní má auto najeto 60.500 km , je garážováno , používáno jen pro vnitřní potřeby firmy.
Ovšem objevily se vážné závady již druhou zimu po ca 20.000,-km.
Zatékání do vnitřního prostoru dodávky přes boční dveře, zasekávání a jejich vypádávání (5x v servisu!) a popraskání pantů zadních dveří (neuznána záruka,prý je auto bourané !?!) není nejpodstatnější.
Hlavní problém je zatékání do motorového prostoru ! Již druhou zimu 2008/2009 zamrzl přes noc alternátor a při starování "odeše"-byla výměna v rámci záruky a servis dle návodu výrobce CITROENU udělal první doporučené opatření proti zatékání- přišrouboval plachtičku nad alternátor.
Další zimu 2009/2010 zmrzl kabelový svazek a auto nestartovalo,protože byl přetrhlý kabel k čipu=imobilizéru -servis v záruce provedl opravu tzv."BAI PASEM" - nahrazením kabelu sólo kablíkem jiným a ostatní ve svazku nechali s tím,že doporučují výměnu,ale již za peníze ( ca 24.500,-Kč vez 20% DPH).
Další zima 2010/2011 (po záruce , auto "staré" 3 a 1/2 roku,najeto 55.000 km) a opět těžké starty za studena, odešel ventil EGR a při kontrole žhavících svíček pracovník servisu utrhl žhavící svíčku ,samozřejmě zarezlou ,opět voda ! Citroen prý se podílí na opravě a dá svíčky zdarma ,ale servis si účtuje jen za ventil EGR +11.013,-Kč a za výměnu svíček +26.000,-Kč ! Auto bylo v servisu za 3 a 1/2 roku min.15 x ! a servis dává od všeho ruce pryč, prý se máme soudit !