Zavřít recenzi

Opel Astra G - 5 dv. hatchback

“Dobrá koupě...”
  • Rok výroby: 1999 
  • Typ motoru: 1.4 16V 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 75 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 7.7
Až na výše uvedené (myslím tedy drobné závady), je to spolehlivé auto a neměl jsem s ním za celou dobu žádné jiné problémy.

Auto je uvnitř prostorné a pohodlné. I kufr není nejmenší, i když pro rodinu je třeba zakoupit třeba střešní box. Věci pro 4 člennou rodinu na dovolenou do kufru určitě neposkládáte.

Super je ovládání rádia na volantu.

Velmi pohodlné a prostorné jsou zadní sedačky.

Super jsou i originál dodané letní gumy Michelin. Najel jsem s nimi z celkového počtu cca 45-50 tis km a jejich ojetí je minimální.

Obsah motoru a výkon nepředurčuje auto pro závodění, ale svižně se s ním jet dá. Hluk motoru proniká znatelněji do vnitřku až při 120 km/hod a výše.

Při vyšších rychlostech podstatně stoupá spotřeba. Naopak při ekonomické jízdě lze dosáhnout poměrně nízké spotřeby.

Jízdní vlastnosti jsou dobré, především v zatáčkách sedí výborně.

Brzdy nemají příliš ostrý nástup, ale lze tak velmi dobře odstupňovat intenzitu brždění silou vyvinutou na pedál.

Závady a opravy na autě

Po 45 tis. km výměna levého předního kulového čepu. Cena nového 1.000,- Kč.

Po 70 tis. km praskla zadní pravá pružina pérování. Ovšem hned v prvním vinutí, takže kdybych ten upadlý kousek nenašel v garáži, vůbec bych na to nepřišel. Cena páru nových pružin 4.000,- Kč.

Po 50 tis. km výměna stíracích gumiček stěračů. Cena 70,- Kč.

Velmi často odchází žárovky H7 ve světlometech. Za celou dobu vyměněno cca 20 ks!!! (Údajně je to jakýmsi přepětím při startování)
<
Přejít na standardní verzi stránky »