Zavřít recenzi

Seat Ibiza hatchback

“Za málo peněz, hodně muziky :-).”
  • Rok výroby: 1992 
  • Typ motoru: 1,2-1.5 benzin 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 0 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 7.7
Co je však na tomto voze k nezaplacení???

1.Především spotřeba, která se pohybuje v reálném rozmezí 5.8L-7L/100km, výkon cca 52kW 1.2L a 66kW 1.5L + modifikace. Rychlost až 180km/h, ale hlavně dostatek výkonu při řešení krizových situací...

2.O tento typ vozidla nemají zájem zloději, takže je vhodné nejen na parkování venku, ale klidně i na houby bez rizika, že poputujete s plnými košíky zpět autobusem a pěkně naštvaní...(bez záruky, výjimka potvrzuje pravidlo, že...)

3.Pohonná jednotka PORSCHE SYSTEM-nebere olej, je tichá, nezlobí,nezadírá se, díky výkonu dlouho vydrží(mám dobrý motor s 287000km!), prostě potřebuje pouze trochu Vaší pravidelné péče.

4.Karoserie-koroduje pouze na podbězích, př.blatnících a ve výstuhách pod sedačkami...takže plošná zkorodovanost u ošetřovaných vozů nehrozí.

5.Pohodlí-kdo má radši tvrdší, tomu jsou určeny sedačky model 1990/1993, kdo se rád válí, tomu poskytnou měkkost sedačky model 1985/1989. Lze je běžně prohodit.

6.Variabilita-tato karoserie je stavěna na jednoduché výměny všech motorů, vč.dieselového, a na kola pasují všechny disky rozteč 98, t.j. i Fiat a Škoda Favorit do r.1993.

Vozidlo je svými nároky vhodné i pro důchodce, kterým jejich Favorit nebo jiný vůz doslova shnil pod rukama a na sklonku života nechtějí, nebo nemají na dražší, tedy tuto volbu mám již mnohokrát potvrzenou.

Vím,že mnoho lidí se mnou souhlasit nebude, ale já mám za 14 let provozu se stovkami aut s Ibizami dobré zkušenosti a o to tady, v komentáři o vozech Ibiza model do r.1993 přece jde, nebo ne???......

Závady a opravy na autě

Seat Ibiza modelová řada 1985/1993 je vozidlo nižší střední třídy vyznačující se těmito poruchami:

koroze př.blatníků a př.podběhů (zejména prosolené vozy jezdící v ČR), ucpané nebo zadřené podávací čerpadlo v nádrži(modely injection), špatný rozchod kol př.nápravy(opravitelné), odchází př.ložiska v kolech a zarůstá ruční brzda.

Všechny tyto vady jsou opravitelné, mimo podběhů, pokud jsou zkorodovány.

V to okamžiku auto "dojezdilo", jelikož hrozí vypadnutí poloosy i motoru z exponovaných míst.

Dále je třeba zkontrolovat zadní listové pero, zda-li není moc zkorodované.
<
Přejít na standardní verzi stránky »