Hodnocení a zkušenosti s autem
Jedná se o limuzínu, téměř veterána s klasickým uspořádáním - pohon zadní nápravy motor vpředu, který byl vyráběn pro USA a Japonsko. Do evropy bylo dovezeno v letech 1982-1989 okolo 1500 vozů v provedení SLX a GSL s motory 2,4 a 3,0i turbo benzin a 2,8 diesel. Poté nahrazen v evropě modelem MAXIMA, ale ten se již vyráběl v Anglické pobočce pouze v benzinových verzích.
Téměř 3litrový šestiválcový motor bez přeplňování s brutálním kroutícím momentem(360n/m) převzatý z modelu PATROL a příkladné dílenské zpracování Japonských dělníků v 80 tých letech, činí z tohoto vozu prakticky nezmar.
Za 10 let jsem neměl jediný vážný problém, vůz mne nikde nikdy nenechal. Krom předních kulových čepů, tlumičů a výfuku je vše originál a plně funkční. Jízdní vlastnosti jsou vzhledem k uspořádání, váze a délce excelentní.
Hodnocení Japonského FAN CLUBU: Very luxury old car.
Škoda, že dnes se auta stala konzumní záležitostí a takhle poctivě po staru už se to nedělá.