Zavřít recenzi

Nissan Laurel SLX

“Made in Japan.”
  • Rok výroby: 1984 
  • Typ motoru: 2,8 diesel 
  • Stav km při koupi: 120 000 km 
  • Stav km nyní: 260 000 km 
  • Způsob řazení: automat 
  • Průměrná spotřeba: 8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 7.7
Jedná se o limuzínu, téměř veterána s klasickým uspořádáním - pohon zadní nápravy motor vpředu, který byl vyráběn pro USA a Japonsko. Do evropy bylo dovezeno v letech 1982-1989 okolo 1500 vozů v provedení SLX a GSL s motory 2,4 a 3,0i turbo benzin a 2,8 diesel. Poté nahrazen v evropě modelem MAXIMA, ale ten se již vyráběl v Anglické pobočce pouze v benzinových verzích.

Téměř 3litrový šestiválcový motor bez přeplňování s brutálním kroutícím momentem(360n/m) převzatý z modelu PATROL a příkladné dílenské zpracování Japonských dělníků v 80 tých letech, činí z tohoto vozu prakticky nezmar.

Za 10 let jsem neměl jediný vážný problém, vůz mne nikde nikdy nenechal. Krom předních kulových čepů, tlumičů a výfuku je vše originál a plně funkční. Jízdní vlastnosti jsou vzhledem k uspořádání, váze a délce excelentní.

Hodnocení Japonského FAN CLUBU: Very luxury old car.

Škoda, že dnes se auta stala konzumní záležitostí a takhle poctivě po staru už se to nedělá.

Závady a opravy na autě

Při koupi před 10ti lety namáčklé LP dveře - opraveno.
<
Přejít na standardní verzi stránky »