Zavřít recenzi

Volkswagen Caravelle CL - T3

“Ultra držák!”
  • Rok výroby: 1988 
  • Typ motoru: 2,0 benzin (LPG) 
  • Stav km při koupi: 723 000 km 
  • Stav km nyní: 733 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Průměrná spotřeba: 12-14 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

2
 
Hodnocení celkem 6.7
Není snad ani možné vylíčit, jaký je tohle auto držák. Utáhne snad všechno. 450kg betonu a dalších 200kg potřeb na stavbu stejně hladce, jako rodinu na dovolenou. Výkon motoru je velmi dobrý, ikdyž se jedná o benzinovou slabší verzi. Vůz je neocenitelný při průjezdu zatáčkami, má motor vzadu a hnanou zadní nápravu a skvělou stabilitu díky širšímu rozvoru. Vyjede neuvěřitelné stoupání i plně naložený na 3ku (!) vpohodě - jen se přitom samozřejmě zvýší spotřeba.

Zevnitř se auto zdá velmi prostorné, a taky je, přičemž zvenku se tak velké nezdá - prostě velikost verze bez střešní nástavby je ideální i do města. Normálně i podélně s tím parkovat není problém, kupodivu ani absence posilovače řízení u tohoto 1,6 tuny těžkého "krámu" není zas tak citelná - pokud čepy řízení nejsou vykvákané, tak se s velkým volantem otáčí dobře.

Navíc je auto pro svou posádku velice bezpečné, při čelním střetu s osobákem je posádka takovéhoto VW opravdu výtečně chráněna - bohužel tedy na úkor střetnusivšího se osobního vozu.

To, že je autu 16 let, má najeto tolik km, nikdy nebylo garážované a má minimální stopy po rzi svědčí o dokonalé antikorozní ochraně. Aby také ne, vůz byl koupen svého času nový jedním Žďárským strojírenským "národním" podnikem za tehdy nepředstavitelných 780.000 Kčs!!!

Za tu dobu je v autu sice již 3tí motor, ale jinak je vše opravdu původní. Nevýhodou je pravda vyšší pořizovací cena a cena náhradních dílů, ale to se dá vyřešit dotahem vozidla kupříkladu z Německa - je tam běžný asi jako tady Škoda 1203 a díky nově upraveným zákonům v rámci EU ho zde nebude problém přihlásit na dopravním inspektorátu.

Zkrátka a dobře nákupem tohoto vozu se snad nic nedá skazit.

Závady a opravy na autě

728000km - porucha ostřikovačů,

730000km - odešel náhon tachomtru,

731000km - odešla převodovka (nikdy předtím neměněná!).
<
Přejít na standardní verzi stránky »