Hodnocení a zkušenosti s autem
Třídveřová verze, o které zde píši, je skvělá svými jízdnímy vlastnostmi jak v terénu ( díky krátkému rozvoru), tak i na silnici. Při obutí řetězů a použití uzávěrky mezinápravového dif. a dif. zadní nápravy, což umožňuje převodovka "super select" je to auto v terénu k nezastavení, samozřejmě s použitím mozku (kdo ho nemá utopí i PV3S).
V podstatě se dá říci, že toto auto snese více než vám lidská psychika dovolí. Uvnitř je auto pohodlné a to i na zadních sedadlech, kde je víc místa než např. ve fabii. Zavazadlový prostor je také pro naší čtyřčlenou rodinu dostatečný a to i na dovlenou, bohužel je na výšku (nenakládat tašku s dortem jako první).
Motor 2,8 má tu výhodu že má rozvody řetězem, tudíž odpadá starost o výměnu rozvodového řemenu. Umí jet i 160 km/h to už ovšem za 14l/100km. Pokud jedete rozumně a nemusíte se zrovna plazit dá se jet i za 10l/100km.