Zavřít recenzi

Škoda Felicia

“Jsem vcelku spokojen.”
  • Rok výroby: 1997 
  • Typ motoru: 1.6 benzín 
  • Stav km při koupi: 2 km 
  • Stav km nyní: 38 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Průměrná spotřeba: 7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 6.3
Vše co je na autě německé je stoprocentně spolehlivé (většinou značky Bosch). Některé naše výrobky nejsou příliš kvalitní (sedačky, autoalarm a různé plastové a pryžové drobnosti). S autem nejezdím v zimě když je na silnici sůl a je netknuté korozí s výjjimkou výfuku.

Maximální rychlosti 170 km/h na německých dálnicích auto bez problémů dosáhne a má velmi pěkné zrychlení (0-100 km/h za 12 s). Vzhledem ke spotřebě a bezpečnosti je dobré nepřekračovat dopručených 130 km/h. Jediné co mi na této Škodovce nevyhovuje je schopnost pohybovat se velmi pomalou rychlostí (např. na parkovišti nebo v koloně). Jednička a zejména zpátečka jsou i na volnoběh velmi rychlé. Proto tohle auto není vhodné na ježdění po nákupech.

Při hodnocení vycházím ze srovnání s vozy Fiat 126P, Škoda 120, Škoda Favorit, Mazda 626 a Peugeot 205, s kterými jsem také jezdil.

Závady a opravy na autě

1) Prodřel se kabel ke svíčce o ostrou hranu plastového krytu motoru (300 km) - kabel vyměnili v záruce, hranu jsem zabrousil sám.

2) Netěsnily spoje výfuku (1000 km) - opravili v záruce.

3) Netěsné čerpadlo serva (1000 km) - uplatněno v záruce, ale neopraveno (olej není nutné doplňovat).

5) U alarmu Jablotron přestalo fungovat otřesové čidlo (5000 km) - nepovažuji za nutné opravovat.

4) Menší únik oleje z motoru (6000 km) - uplatněno v záruce, ale neopraveno, opravil jsem později sám silikonem.

5) Vytekla celá nádrž benzínu měsíc po skončení záruky (10000 km). Byla uvolněná hadička na výstupu z nádrže. Opravil jsem to na cestě novou šroubovací svorkou. Původní pružné svorky jsou velmi slabé, každému doporučuji je vyměnit, jsou na nádrži a palivovém filtru. Na motoru jsou použité jiné, mnohem pevnější a spolehlivé.


6) Únik oleje z převodovky po tyči řazení (25000 km) - vyměnil jsem těsnící kroužek.

7) Nesvítila kontrolka na tlumená světla (30000 km) - opraveno úderem pěstí do přístrojové desky.
<
Přejít na standardní verzi stránky »