Zavřít recenzi

Škoda Felicia Combi LXI

“Horší auto jsem neměl a ani již doufám mít nebudu.”
  • Rok výroby: 1998 
  • Typ motoru: 1.3 MPI 55kW chip 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 89 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Průměrná spotřeba: 6,8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

2
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 5.3
- Jízdní vlastnosti podprůměrné (Combi) silný náklon.

- Výkon motoru pro nenáročné motoristy.

- Více prostoru než ve Fabii.

Závady a opravy na autě

Ano za dobu záruky (1 rok) 12 dní bez auta 9 závad.

- 0 km hlučný motor, špatně se dovírají dveře.

- 1 500km seřízeny zámky - autorizovaný servist tvrdí, že auto bylo bouráno, nakonec to na záruku uznali.

- 2 000 km vrzající obě přední sedačky - 2 dny v servisu - mezi pěnou a kostrou nebyly "pijáky" - eparační tkanina.

- Na 5 800km těsnení pod hlavou válců - chybná montáž vložek - motor je méně hlučný.

- od 12 000km kolísají otáčky volnoběhu, dle diagnostiky vše OK , ale otor "houpe" dál.

- 18 000km Výměna snímače otáček - kolísání otáček trvá.

- 25000km motor se přehřívá a několikrát vařím - špatné teplotní čidlo spínání ventilátoru chlazení.

- 28 500km svépomocí na radu kamaráda - výměna těsnení sacího potrubí - kolísání otáček ustalo !!!

- 35 000 opět vařím výměna vadného termostatu.

- Padá sluneční clona u spolujezdce.

- 42 000km vyměněna netěsná nádobka chladící kapaliny - uniky kapaliny.

- 42 500km při výměně nádobky porušen chladič opět návštěva servisu.

- Nutnost pravidelně každých cca 7000km seřídit ventily.

- 55 000km výměna hučícího ložiska v PP kole.

- 60 000km motor běží jen na volnoběh - je po záruce výměna cca 7500Kč.

- 75000km prasklý levý homokinetický kloub oprava v servisu.


Déle jsem nevydržel a auto prodal.


- Opakující se závady centrálu (občas se sám odemyká (z toho důvodu jsem přišel i o radio).
<
Přejít na standardní verzi stránky »