Škoda Felicia Combi LXI
“Horší auto jsem neměl a ani již doufám mít nebudu.”
- Rok výroby: 1998
- Typ motoru: 1.3 MPI 55kW chip
- Stav km při koupi: 0 km
- Stav km nyní: 89 000 km
- Způsob řazení: manuál
- Průměrná spotřeba: 6,8 l/100 km
Hodnocení a zkušenosti s autem
- Jízdní vlastnosti podprůměrné (Combi) silný náklon.
- Výkon motoru pro nenáročné motoristy.
- Více prostoru než ve Fabii.
Závady a opravy na autě
Ano za dobu záruky (1 rok) 12 dní bez auta 9 závad.
- 0 km hlučný motor, špatně se dovírají dveře.
- 1 500km seřízeny zámky - autorizovaný servist tvrdí, že auto bylo bouráno, nakonec to na záruku uznali.
- 2 000 km vrzající obě přední sedačky - 2 dny v servisu - mezi pěnou a kostrou nebyly "pijáky" - eparační tkanina.
- Na 5 800km těsnení pod hlavou válců - chybná montáž vložek - motor je méně hlučný.
- od 12 000km kolísají otáčky volnoběhu, dle diagnostiky vše OK , ale otor "houpe" dál.
- 18 000km Výměna snímače otáček - kolísání otáček trvá.
- 25000km motor se přehřívá a několikrát vařím - špatné teplotní čidlo spínání ventilátoru chlazení.
- 28 500km svépomocí na radu kamaráda - výměna těsnení sacího potrubí - kolísání otáček ustalo !!!
- 35 000 opět vařím výměna vadného termostatu.
- Padá sluneční clona u spolujezdce.
- 42 000km vyměněna netěsná nádobka chladící kapaliny - uniky kapaliny.
- 42 500km při výměně nádobky porušen chladič opět návštěva servisu.
- Nutnost pravidelně každých cca 7000km seřídit ventily.
- 55 000km výměna hučícího ložiska v PP kole.
- 60 000km motor běží jen na volnoběh - je po záruce výměna cca 7500Kč.
- 75000km prasklý levý homokinetický kloub oprava v servisu.
Déle jsem nevydržel a auto prodal.
- Opakující se závady centrálu (občas se sám odemyká (z toho důvodu jsem přišel i o radio).