Zavřít recenzi

Opel Kadett

“Výborná volba.”
  • Rok výroby: 1990 
  • Typ motoru: 1,6i 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 0 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Průměrná spotřeba: 6 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 7.7
Dle mého názoru v této cenové kategorii výborná volba. Ideální je volit mezi kultivovaným motorem 1,6i (55kw) a 1,8i (66kw). Oba tyto motory jsou slušně pružné a mají velice rozumnou spotřebu (s motorem 1,6i se dá město jezdit za 6-6,5Ltr/100km a na dálku se dá po dálnici jet pod 5Ltr/100km). Motor 1,4i (44kw)se hodí max. tak do 3dv verze a ani tam svým výkonem nijak zvlášť neoslní. Navíc se pro tuto pohonnou jednotku často používala pouze 4stupňová převodovka (ve vyjímečných případech se montovala i do vozu s motorem 1,6i). Pro sportovněji založené řidče je tu pak samozřejmě model 2,0GSi (85kw), kde je však už nutno počítat s vyšší spotřebou.

Jinak je to robustně provedené, tiché a pohodlné auto, s výbornou ovladatelností a velice slušnými jízdními vlastnostmi. To vše doplňuje pěkný zavazadlový prostor (obzvl. u kufrového modelu). Při koupi vozu je vždy dobré zaměřit se na stav koroze, zejména pak zmíněného uchycení přední nápravy. Také je vhodné se u motoru 1,4i (případně 1,6i) informovat u prodávajícího, kolika stupňová převodovka je ve voze osazena. V případě 4 stupňové převodovky a při častějších jízdách mimo město pátý stupeň opravdu chybí. Navíc se tím zvyšuje i spotřeba vozidla.

Závady a opravy na autě

Běžné závady po zkušenostech na několika vozech tohoto typu:


1) Koroze zadních lemů,zadní části prahů a uchycení přední nápravy.

2) U verze 1,6i závady na elektronice rozdělovače (vyrobeno v Malaisii). Pokud se závada vyskytne NEKUPOVAT z vrakoviště!! Nová stojí ve druhovýrobě cca.1500,- (výroba Italie) a už vydrží. U ostatních verzí motorů tento problém není.

3) Občas vadná lambdasonda
<
Přejít na standardní verzi stránky »