Zavřít recenzi

Škoda Octavia TDi Eleg

“Vřele doporučuji. Pod 81kw bych nešel a chce to kotouče na zadku. Já budu čipovat. Už mi to připadá pomalý.”
  • Rok výroby: 2000 
  • Typ motoru: 1,9 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 130 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Průměrná spotřeba: 6,8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 7.7
Super kára. Super spotřeba. Pod plynem dálnice 9l(190km/h). 6l (140km/h.Okres pod plynem 7l. Pohodovka 90km/h je 4.5-6l. Max. 220km. (2500km na tempomat 5.3l dálnice 140km/h)

Jedinou vadu kterou bych vytkl je ta bederní opěrka. Je potřeba dávat pozor a neopírat se silně. Tradičně váha po 100tkm. Samozřejmě nádržka. Ramena stěračů hlavně nedávat do autor. serv. Jdá se to docela dobře rozebrat a promazat voděvzdornou!!! vazelínou. Konstrukce odtoku dešťovky je problém. Jde to přímo do čepů.


Konstrukci bych vytkl toto:

1.když má řidič 190 cm tak se při sklopení zadního opěradla odírá čalounění.
2.tragický přístup k rádiu. Nechtějte zažít montáž kabelů pro měnič,subwoofer a zesilovač.
3.absence 12V zásuvky v kufru
4. konstrukce zámků. Po tom co je všechny vylomili nechal jsem je zaplátovat a zaslepit. Spoléhám se na baterky v ovládači.
5. konstrukce lyžin pro zahrádku je super, ale mohlo to být vyřešeno tak, aby člověk nemusel schovávat záslepky.
6.vysoký člověk na zadním sedadle se po středně dlouhé cestě zblázní
7. kdyby bylo zadní plato rozdělené na dva kusy, tak by to bylo ještě lepší.Při přepravě větších věcí překáží
8. Mohly si ušetřit práci se zadními výškovými repráky. Řvou akorád řidičovi do ucha. Nic jiného neslyší. Obecně to chce lepší reproduktory. to co bylo alespoň v modelu z roku 2000 se nedá poslouchat.


Včem problém není:

1.Prostor na zadních sedadlech-když už někoho za řidičem vezu tak se i při své délce dá uskromnit a posunout sedadlo o dva kroky blíže. Horší je to s tou vzdáleností ke střeše.
2.parkování lze vyřešit senzory. Já jsem je nepotřeboval. Pravda je, ale že učení chvilku trvalo. Výsledkem učení byl poškrábaný zadní nárazník.
3.zadní stěrač opravdu potřeba neni.V dešti už při 30km/h tam nespadne ani kapka.
4. hatchback je super a je to auto a ne vagon a navíc má zadní plato na pořádné reproduktory.

Doporučení snížit a hlavně alespoň 16" kola. Moc se to houpe, ale to je vhodné právě pro Prahu. Couvací senzory. Dobré reproduktory. Manuál.klima.Tempomat-za málo peněz hodně muziky. Kůži kde to jde a proboha hlavně ne světlé potahy.

Ke klimatizaci ještě malý dovětek. Automatická klima. Strašně jsem jí chtěl, ale měl jsem ušetřit. Nemixuje teplotu vzduchu. V létě fouká pořád studený vzduch. Namrzlé čelo to jistí.

Závady a opravy na autě

Během prvního roku asi tři sady kotoučů. Vše v rámci záruky.

2x praskla bederní opěrka u řidiče. Vše do 5000km.

Po 100t km váha vzduchu.

Po 120t km nádrž na chladící kapalinu. Nepřepouští což se projevuje tak, že když je auto studené tak se tváří, že má nedostatek kapaliny.

Zarostly ramena stěračů.

Za celou dobu užívání bylo potřeba 2x mazat čepy. Vždy po letní sezóně.

Tlumiče předek 75procent a zadní 45proc.

Geometrie ok. 80 procent provozu Praha.
<
Přejít na standardní verzi stránky »