Zavřít recenzi

Oltcit Club 11RL

“Super vzteklý ošklivý žabák.”
  • Rok výroby: 1989 
  • Typ motoru: 1.1 benzin 
  • Stav km při koupi: 48 000 km 
  • Stav km nyní: 224 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Průměrná spotřeba: 6 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 7.7
Na svou dobu výborný vůz, koupil jsem je od staršího pána leteckého mechanika takže byl v absolutně dokonalém stavu.
Poruchovost minimální v porovnání s otcovým Favoritem který tenkrát koupen nový nebe a dudy ve spolehlivosti, pohodlí i výbavě.

Ovouše jsem vlastnil skoro deset let a k němu jsem většinou měl nějaké větší auto, ale když zklamalo tak se do nej šoupla baterka zatočilo se po půl roce rozrazil kopřivy a zase čtvrt roku jezdil jak víno.

Pohodlný živý a pokud člověk trochu přicpal chlazení tak i velice úsporný - na dílku i 5,1 l/100 Km. Objel jsem s ním podstatnou část Evropy - byl ve Španělsku, několikrát v Beneluxu, Francii a Švýcarsku, Rakousy a Itálii několikrát ročně.

Vzhledem k velikosti vozu bezkonkurenční pohodlí a prostornost na př. sedačkách a v zavazadelníku. Velice chytrá netradiční ale jednoduchá konstrukce - prakticky veškerá údržba se dá provádět průměrným kutilem doma. O auto je třeba se starat hlavně slušné oleje a mněnit je často tak 5-6 tis. km pak je motor věčný mého dědečka jsem prodal před dvěma roky a paní stále jezdí s originál. agregáty každý den tak 100Km.

Závady a opravy na autě

Vzhledem k ujetým kilometrům minimum.

1x čepy a oka př. nápravy + tlumiče P i Z

1x rozdělovač

1x startér

1x komplet výfuk

2x rozvody

koroze předních blatníků a spodků dveří

povryávající zadní náprava

2x baterie

1x regulátor dobíjení

Zanášející se karburátor - odstraněno výměnou prasklého hrdla nádrže v podběhu a výměnou OBOU palivových filtrů.

V podstatě jenom údržba.
<
Přejít na standardní verzi stránky »