Zavřít recenzi

Škoda Octavia SLX 1.8 20V

“Slušné auto do 100.000 km.”
  • Rok výroby: 1997 
  • Typ motoru: 1.8 20V 
  • Stav km při koupi: 97 000 km 
  • Stav km nyní: 139 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Průměrná spotřeba: 10 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 6.3
Ale jináč jsem byl spokojený, zajímavý výkon, táhla i při větších rychlostech, po dálnici do Chorvatska nebyl problém ve 4 lidech a totálně natřískaném kufru 180Km/hod., a spotřeba 8,8l.
Na kratších tratích standartně 10 l.
Super kufr - odstěhoval jsem tam i ledničku a zabalenou pračku z obchoďáku. V zadu trošku méně místa, ale pro normální lidi dostačující.

Předchozí majitel jí asi dával dost zabrat, takže kdybych si koupil úplně funglovku, tak bych si ji šetřil a asi by toho zvládla o dost víc.

Už se těším až našetřím na tu NOVOU a tu bych chtěl už fakt NOVOU, ale určitě 1.6FSI. :-)

Závady a opravy na autě

První rok po koupi (2001) SUPER - No problem´s, výměna rozvoďáku (pro jistotu) a jenom jsem lil benzín, ALE:

Po roce provozu po předchozím majiteli to začlo, CCA 120.000 km (klasika).
Čepy, silenbloky, brzdové obložení + kotouče (všechny), stabilizační kost, veškerý filtry (ani jsem netušil kolik jich tam je), KO centrál v zadních dveřích za řidičem. Náhlý pokles výkonu ze dne na den, spotřeba 14l - výměna Lamda sondy, svíčky, klapky, kabely, diagnostika, vyčištění hadiček, pak OK - zase raketa! :-)

Koupě 17"/225/40 AL kol = krize! Spotřeba ze standartních 10l skočila na 12l. Objěvily se neznámé pazvuky.

Po cca 10.000 km začaly odcházet čidla ABS, ASR, cukání volantu - komplet GO přední nápravy.

Po 130.000 km začal zlobit zámek zpátečky, nevyskakoval a brutálně se přehříval. Žárovičky vzadu ve světlech výměna cca co 3 mesíce - nechápal jsem, žádná voda ani rosa, sucho a stejně odcházely jedna po druhé a furt dokola.
<
Přejít na standardní verzi stránky »