Škoda Octavia SLX 1.8 20V
“Slušné auto do 100.000 km.”
- Rok výroby: 1997
- Typ motoru: 1.8 20V
- Stav km při koupi: 97 000 km
- Stav km nyní: 139 000 km
- Způsob řazení: manuál
- Průměrná spotřeba: 10 l/100 km
Hodnocení a zkušenosti s autem
Ale jináč jsem byl spokojený, zajímavý výkon, táhla i při větších rychlostech, po dálnici do Chorvatska nebyl problém ve 4 lidech a totálně natřískaném kufru 180Km/hod., a spotřeba 8,8l.
Na kratších tratích standartně 10 l.
Super kufr - odstěhoval jsem tam i ledničku a zabalenou pračku z obchoďáku. V zadu trošku méně místa, ale pro normální lidi dostačující.
Předchozí majitel jí asi dával dost zabrat, takže kdybych si koupil úplně funglovku, tak bych si ji šetřil a asi by toho zvládla o dost víc.
Už se těším až našetřím na tu NOVOU a tu bych chtěl už fakt NOVOU, ale určitě 1.6FSI. :-)
Závady a opravy na autě
První rok po koupi (2001) SUPER - No problem´s, výměna rozvoďáku (pro jistotu) a jenom jsem lil benzín, ALE:
Po roce provozu po předchozím majiteli to začlo, CCA 120.000 km (klasika).
Čepy, silenbloky, brzdové obložení + kotouče (všechny), stabilizační kost, veškerý filtry (ani jsem netušil kolik jich tam je), KO centrál v zadních dveřích za řidičem. Náhlý pokles výkonu ze dne na den, spotřeba 14l - výměna Lamda sondy, svíčky, klapky, kabely, diagnostika, vyčištění hadiček, pak OK - zase raketa! :-)
Koupě 17"/225/40 AL kol = krize! Spotřeba ze standartních 10l skočila na 12l. Objěvily se neznámé pazvuky.
Po cca 10.000 km začaly odcházet čidla ABS, ASR, cukání volantu - komplet GO přední nápravy.
Po 130.000 km začal zlobit zámek zpátečky, nevyskakoval a brutálně se přehříval. Žárovičky vzadu ve světlech výměna cca co 3 mesíce - nechápal jsem, žádná voda ani rosa, sucho a stejně odcházely jedna po druhé a furt dokola.