Zavřít recenzi

Škoda Felicia LXi

“Až na hlučnost motoru bez problému.”
  • Rok výroby: 1996 
  • Typ motoru: 1,3 50 kW 
  • Stav km při koupi: 27 000 km 
  • Stav km nyní: 175 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 8 let
  • Průměrná spotřeba: 6-6,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

1
 

Náhradní díly

1
 
Hodnocení celkem 4.4
Největší slabinou je karoserie - o zadních dveřích bylo toho napsáno až až, ale týká se to i jakýchkoliv spojů. Navíc je nutno opravovat jakékoliv sebemenší poškození laku (koroze se velmi rychle "rozlézá" - pod lakem je minimální antikorozní úprava plechů).

Závady a opravy na autě

Mimo prasklý chladič (po 7 letech provozu) a jednou silně poškozený klínový řemen (který jsem si vyměnil sám na místě) žádná závada.

Provedená údržba mimo běžnou výměnu chladící kapaliny, filtrů a oleje :

- každých 60 000 km preventivní výměna svíček včetně kabelů a výměna klínového řemenu (jeden vozím s sebou) (celkově cca 500 Kč), výměna předních čelistí brzd.

- po 130 000 km začal téct chladič - výměna (900 Kč).

- po 140 000 km preventivní výměna uhlíků alternátoru (130 Kč), preventivní výměna spojky (lamela by vydržela minimálně dalších 140000 km, ale ložisko bylo opotřebované), výměna gufer u poloos (200 Kč), výměna palce rozdělovače (150 Kč), výměna obou vzpěr zadních dveří (500 Kč), výměna koutouče předních brzd.

- 160 000 km - výměna cyklovače stěračů.

- každé 3 roky výměna 2. a 3. dílu výfuku (1300Kč).

- 2x výměna čelního skla (prasklina z důvodu nárazu štěrku od protijedoucího auta) (2x2700 Kč) - pod těsněním v dolní části rámu zkorodováno.

- zkorodovány zadní dveře pod těsněním skla
(koroze pod ozdobnou zadní lištou odstraněna zamáznutím horní hrany lišty silikonovým tmelem).

- 3x výměna žárovek.
<
Přejít na standardní verzi stránky »