Zavřít recenzi

Ford Sierra 2.0 EFi

“Na dálky velmi příjemné řešení!”
  • Rok výroby: 1989 
  • Typ motoru: 2.0/benzín 
  • Stav km při koupi: 126 000 km 
  • Stav km nyní: 165 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 roky
  • Průměrná spotřeba: 8,7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 8.6
Bylo to zatím jedno z nejpohodlnějších svezení. Na trasách přes celou republiku ve čtyřech lidech s plným kufrem dokázala jet za 8,5l/100km. A to jsem se po dálnicích příliš neloudal, dokázala jet i 190km/h. Mimo město, po okrskách a v klidu si řekla o cca 7,5l/100km. Miloval jsem na ní ten zátah od spodu. Dvoulitr se prostě nezapřel. Od 60km/h na pětku táhla bez zaváhání, perfektní v kopcích. Bez podřazování zrychlovala a bylo jí fuk, jestli naložená nebo jsem byl sólo.
Ale ve městě to až tak slavné nebylo, řízení bez posilovače bylo krásně přímé, ale při parkování se člověk nadřel. A spotřeba okolo 11l taky nebyla úsměvná.

Nicméně bych se k ní velmi rád vrátil. Ale bral bych raději motor 2.0DOHC. Tento nebyl špatný, ale pár koní navíc by podvozek i já snesl.

Závady a opravy na autě

První zimu jsem do oběhu dolil nemrznoucí kapalinu a ta mi odpravila vodní čerpadlo. Asi jsem smíchal, to co se úplně nemá. Rázem jsem z něj měl cedník. Oprava však mnoho nestála, i když vše byli nové díly.

Druhým z problémů, jež se však mohou stát takřka komukoliv, bylo rozbité relátko paliv.čerpadla. Oprava opět stála jen pakatel (300Kč),ale zamrzelo to.

Jinak za tři roky provozu v mích službách si žádála jen olej a benzín. Nic víc. Avšak oleje bylo docela dost, cca 1l/1500km. Na vině byla ztvrdlá gufera na ventilech, ale lepší to neřešit.
<
Přejít na standardní verzi stránky »