Zavřít recenzi

Toyota Corolla 1.3 LXi

“Velmi drahé náhradné diely - ak sa niečo pokazí, tak to stojí za to.”
  • Rok výroby: 1996 
  • Typ motoru: 1.3 16V 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 145 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

1
 
Hodnocení celkem 6.8
Pri cca 150.000km je treba vymeniť brzdy (kotúče, platničky aj pakne). V autorizovanom servise to stojí okolo 12tis., pri troche hladania sa dá zohnať komplet za 4.5tis. (nie originál od toyoty, nevydržia síce ďalších 150.000 km, ale auto asi tiež nie). Výmena je jednoduchá. Pre porovnanie komplet pre vw stojí 2-3 tis.

Po 100.000 km treba vymeniť remene (odporúčanie servisu).

Spojka, prevodovka, motor (šepot květin), výfuk a i. v pôvodnom stave bez zásahu.

Motor pri 4.000 ot./min. chytá druhý dych, spoľahlivo ťahá už od 1.500 ot./min.

+ priestor oproti karosérii vyrábanej od r.97 (okrúhle svetlá), sedan má velký kufor
+ nízka spotreba - 500km iba v meste a v zime a nad 7l som sa nedostal (fábia 1.2 8,5l)
+ pri pravidelnom umývaní hlavne v zime sa korózia neobjaví (firmená corolla r.97, 180.000km bez náznaku korózie)
+ 100% ABS, elektrika okien, servo ...

- nižší podovzok sa v snehových kolajach necíti dobre
- corolly sa nekazia a preto sa ťažšie zháňajú náhradné diely (aj na vrakoviskách ich je málo)
- autorizovaný servis je velmi ale velmi drahý

Závady a opravy na autě

Ozýva sa zadné ložisko na ľavej strane (cena originál 7tis., alternatíva 3.5tis (vw 800,-).

Po výmene platničiek a kotúčov sa prestal vracať jeden strmeň a tak mi "šúchajú" brzdy na ľavej strane a neviem sa toho zbaviť.

Menšia korózia vo vnútri zadných blatníkov a na lemoch.
<
Přejít na standardní verzi stránky »