Zavřít recenzi

Peugeot 205 1,9

“Na to, jak je starý, je to dobrý vůz.”
  • Rok výroby: 1991 
  • Typ motoru: 1.9 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 145 000 km 
  • Způsob řazení: automat 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 7-10 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

4
 
Hodnocení celkem 6.4
Jinak musím uznát, že mne to autíčko překvapilo. Má výborné jízdní vlastnosti a to ať ve městě či někde na výpadovce. Co mne překvapilo je, že i když je to automat při sešlápnutí na plyn (když zrychluji a zpomaluji to nijak necuká jen občas slyšíte slaboučky zvuk (asi převod v převodovce). Auto dokonce ani nechcípá pokud mám na automatu zařazen max. 4 stupeň a mám sešlápnutou brzdu na maximu. Rozjezd je bezproblémový a plynulý. A i když je to vcelku nízké a malé auto ani na špatné silnici to tolik neskáče jak bych čekal.

Jediný problémek je poněkud menší prostor v kufru a moc se mi ani nelíbí tzv.náhradní kolo vzadu pod podvozkem (kvůli špíně atak.) a přístup k němu také není zrovna jednoduchý. Chodím o francouzských holích a tak je to pro mne problém. Ale jinak super autíčko.

Spotřeba je poněkud vyšší cca. 7,5 - 10l Natural 95 ale to při obsahu 1,9 není asi nijak nad normál.

Jen nevím k čemu je v kufru na boku ten malinkatý kanystříček (je tam napevno přišroubovanej).

Závady a opravy na autě

No zatím je problém s brzdami (ale to je problém všech aut) a také jsou problémy s centrálním zamykáním na klíč. K vozu mám paradoxně na dveře dvoje klíče. A teď poslouchejte nekecám! Jedněma odemknu pouze pravé a levé přední dveře a zadní zůstanou zavřené. A těma druhýma odemknu všechny čtyři dveře + kufr (ale u toho často to blbne a musím jej otevřít klíčem zvlášť. Tak nevím jestli je chyba v centrálu či v čem.

Navíc mi to připadá, že při vytáčení kol a je jedno zda na pravou či levou stranu do maxima slyším nepříjemný skoro pískavý zvuk (nevíte čím to může být). Při normálním i vyšším vytáčení je avuk normální (tj. nijaký).

Co mne překvapuje, že mi zatím nijak nekoroduje karoserie. U podvozku, výfuku a jiných čístí kolem kol je to jiná i když nikoli tak hrozné jako u jiných aut.

PS: Pokud někdo budete vědět jak s těmi mými problémy s centrálem a pískotem kolem kol při max.vytočení prosím poraďte. Díky
<
Přejít na standardní verzi stránky »