Hodnocení a zkušenosti s autem
S vozidlem jsem v celku spokojen. Pouze na silnici má díky zadním listovým pérům nepohodlné odpružení. Nekomu by se mohlo zdát, že je příliš tvrdé. Co se týká řízení tak je zde trochu pocit, že vozidlo plave. Jde pouze o to, aby si na řízení člověk zvykl. Obvzláště přesednete-li si do Frontery z osobáku. Brzdy ba se také mohly zdát nedostatečné, ovšem uvědomte si, že brzdíte skoro dvou tunový kolos. Pravdou je, že díky zátěžovému regulátoru na zadní nápravě, který bývá často vadný u těchle vozidel je snížen brzdný účinek. Proto pozor na brzdy.
Co se týká motoru je dle mého soudu dostačující pro toto vozidlo. Neuškodil by mu nějáky ten kilowatt navíc, ale není to nutné. Auto není žádný trhač asfaltu. Zrychlení na silnici je o něcopomalejší, ale jezdí docela svižně. I 170 km/h se z něj dá vytěžit. Ovšem rychlost 130 km/h na dálnici je dostačující. Jakmile s ním ovšem sjedete ze silnice, tak se vozidlo ocitá ve svém živlu. Obvzvláště použijete-li ještě redukovanou převodovku tak pak se zněj stává opravdový traktor. Jedíné co lze vytknou tak je absence uzávěrky diferenciálu při sériové výrobě.
Spotřeba vozida se pohybuje okolo 13,5 l LPG na 100 km. Což je velice slušný průměr.