Zavřít recenzi

Subaru Libero E12 superdeluxe

“Jsem nadšen.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1997 
  • Typ motoru: 1.2 benzín - tříválec 
  • Stav km při koupi: 83 000 km 
  • Stav km nyní: 86 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 5 měs.
  • Průměrná spotřeba: 7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

6
 
Hodnocení celkem 8.4
Od té doby co jsem automobil koupil (prosinec 04) tak jsem s ním najel převážně po zasněžených severočeských silnicích cca 2500km.

Jízdní vlastnosti na uježděném sněhu se zapnutým 4WD naprosto senzační. Do kopce sedí jako na kolejích a z kopce bych raději doporučil nechat zapnutý jen zadek. Přeci jen čtyřkolka se zařazeným rychlostním stupněm se z kopce na uježděném sněhu chová dost svéhlavě. Paráda je potom čerstvý nebo už tající sníh. Mé zkušenosti jsou že do 20 cm sněhu se mi letos nepodařilo zapadnout(nové zimní pneu Fulda) a když už bylo sněhu moc tak zpět jsem se vyhrabal vždy bez pomoci. K dispozici není uzávěrka diferenciálů.
Vnitřní prostor a jeho variabilita je neuvěřitelná. Ideální auto pro čtyřčlenou rodinu do města a po čechách. Automobil má 6 míst k sezení ve třech řadách a všechna opěradla jsou polohovatelná.


1) Poslední řada se dá narovnat přesně za druhou řadu, přičemž horní okraj sedadel dosahuje až ke stropu, tím vznikne vzadu prostor který se dá naložit až postřechu a při prudkém brždění žádné zavazadlo nekončí na hlavách cestujícich. Zavazadlový prostor: kočárek bez skládáni, 2 plastové skládací přepravky, velká taška na dovolenou + hromada zbytečností až pod střechu (šxvxh120x110x90cm)

2) Narovnáním dvou zadních řad do roviny vzniká prostor pro přespání dvou osob nebo pro přepravu větších břemen. (120x100x190cm)

3) Přední sedadla jsou otočná. Otočením a narovnáním předního sedadla spolujezdce se prostor zvětší ještě o 80cm a tím pádem se dají přepravovat předměty o délce 275cm až k palubovce a 300cm k přednímu oknu a přitom páté dveře jsou zavřeny (vlastní zkušenosti)

4)Tím že jsou přední sedadla otočná vzniká "ideal camping" vozítko. Z prostřední řady sedadel se v mžiku udělá stůl a 4 osoby sedící po dvou proti sobě obědvají nebo hrají karty,... Nad hlavou si ještě mohou otevřít střešní šíbr cca100x80cm.

5) Prostřední řada sedadel se dá vyndat nebo různě přestavovat. O variabilitě bych mohl psát ještě dlouho.

Jízní vlastnosti opravdu překvapí. Díky těžišti dole se vůz nemá tendenci extrémně naklánět natož převracet. Boční nárazový výtr je znát hlavně při vyšších rychlostech (max 130km/h), ale už jsem si zvyk. Díky krátkému rozvoru, vynikajícímu rejdu a skvělému výhledu do všech stran je ideální do města nebo do lesa mezi stromy. Podvozek je tvrdší.

Spotřeba po městě k 9l na dálku 6l naturalu95 se mi zdá rozumná. Přímé vstřikování. Důležitá kontrola vzduch. filtru, rozvod. řemenu a výfuk. potrubí(lambda) = nižší spotřeba!

Automobil jsem si koupil kvůli tomu že za 95 000Kč (dovoz z německa kde jsou rozhodně levnější než u nás) mám vozítko do města a okolí pro rodinu a na práci jaké nemá na našem trhu konkurenci.

Pořizovací cena + povinné ručení + spotřeba + vnitřní prostor + 4WD = SUBARU LIBERO E12
Máte-li někdo zájem o předváděčku klidně se ozvěte na peple@centrum.cz

Závady a opravy na autě

Zatím žádná porucha.
<
Přejít na standardní verzi stránky »