Zavřít recenzi

Škoda 136 GL

“Skvělá léta a užasné svezení.”
  • Rok výroby: 1989 
  • Typ motoru: 1289 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 145 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 8 let
  • Průměrná spotřeba: 5,8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

6
 
Hodnocení celkem 7.2
Bylo to moje první auto, zdědil jsem ho po tátovi a od jeho 30tkm jsem ho dojezdil, za ty léta mě stálo na opravách asi jako nová fabie. Měl jsem v něm 10x repro se zesilovačem, clarion+6cd měnič a dodneška jsem nic lépe hrajícího neslyšel (ani nová A8s bose). Měl jsem to odhlučněné, takže kamarádi co to řídili na křižovatkách startovali, protože si mysleli, že to chcíplo.

Po každé jízdě euforie, protože to auto prostě jelo- Praha Vinohrady- Česká Lípa - 40 minut (90 km).
Brno- Karviná (1,5 hod, při průměru téměr 150 km/h)

Pro představu (neuvěříte - pokud jste se nesvezli) -1. 0-50 km/h, 2. 0-95 km/h, 3. 0-130 km/h, 4. 40-150 km/h., 5. 50-185 km/h. Zrychlení 90-120 km/h- 6 s. Spotřeba při 90 km/h po dálnici bez předjíždění 4,5 l/100, dlouhodobý průměr 5,8.

4 pístkové brzdy byly príma, úhlové nápravy príma seděly.

Poslední auto, ke kterému jsem měl vztah. Byly to skvělé léta, akorát ty neustálé servisy se pak nedali. Teď jezdím Mazdou 323 S, nic se na tom nekazí, vozím tam 2000 W a JBL subwoofer a stejně ta škodovka hrála lépe a pocit z jízdy se nedal srovnat.

Závady a opravy na autě

Mělo jich plno, ale do 100000 km byl naprostý klid (to bylo ještě garážované). Pak jsem začal trávit volný čas v servise, ale díky preventivním výměnám mě nikdy nikde nenechala stát.

Takže: Brzdy, Tlumiče, výfuk, palivové hadice, Spojkové válečky, Pakny, Sací potrubí, Zkroutil se mi karburátor, mockrát praskaly lanka a celé to dookola rezlo. Měnily se prahy, blatníky, spojlery, dokonce tachometr, otáčkoměr, baterie, všechny možné kabely a většina hadiček, těsnení pod hlavou.
<
Přejít na standardní verzi stránky »