Zavřít recenzi

Suzuki Ignis 1.3 VVT GL

“Mohli jsme koupit lepší auto za 360 000,- Kč !”
  • Rok výroby: 2004 
  • Typ motoru: 1328 
  • Stav km při koupi: 7 km 
  • Stav km nyní: 10 900 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 10 měs.
  • Průměrná spotřeba: 8,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 8.4
Auto je kupováno v červenci 2004. Má výbavu GL a je bez klimatizace.

S autem jezdí převážne manželka...nicméně zde je pár našich postřehů: Auto vypadá zejména ve stříbrne metalíze velmi pěkně a připomíná malý terénní vůz pokud nemáte přímer (třeba jakýkoliv osobní terénní vůz) tak Vám připadá větší, ve skutečnosti je poměrně malé.

Ja ač nejsem obr (180cm) se v aute necitím nejlíp a to na žádném míste!

Na místě řidiče nemohu najít polohu...potřeboval bych si sedadlo posunout dále, ale kolejnice končí neřeší to ani výškové nastavení sedáku...prostě pohoda u řízení u tohoto vozu chybí...sedačky jsou poměrně tvrdé a vedení není z nejlepších...po delší cestě bolí záda...zadní sedačky jsou jako lavice...moc pohodlí nečekejte...výhodou je ovšem snadné nastupovaní a vystupovaní z vozu kvůli jeho vyšší svetle výšce...

Interier je poněkud strohý, ale má vychytaný maličkosti jako držáky na nápoje atd. Palubní deska je velmi nápadně podobná té co je v OPELU ASTRA..plasty jsou vcelku slušně slícovány a nevržou, nedrnčí... Auto je vybaveno PP, ale poněkud sociálniho typu ...výrobce by si mohl odpustit zobrazování momentalní spotřeby vozu, protože na Vás poté jdou mdloby...při rozjezdech (a to plynulých a opatrných ukazuje až kolem 50l) při zarazené rychlosti a nesešlápnutém plyn. pedálu neklesne pod 4l...tudíž si myslím, že je zbytečný! V kufru moc místa není...zato se dají zadní dělená sedadla sklopit do polohy 90° a tím se o něco zlepší možnosti na kompaktnost nákladu...

Motor je živý a pružný...system VVT dělá z téhle 1300 spíš 1400, pěkně zrychluje a největší překvapení je kolem 4000 otáček...motor by podle předpokladu měl již spíš pomalu konstantně zrychlovat, ale on proste chytne druhý dech a táhne jako by mu někdo pustil nějakej booster...ovšem na druhou stranu s takovou jizdou si potom rekne o apanaz v podobe častějších zastávek u čerpací stanice... jezdit se sice dá za 7l/100km, ale toho dosahnete za přísně disciplinovaného řízení a jízda se pak stává spíše utrpením než požitkem... takže počítejte spíš s 8,5-9 l což je ale na 13000 motor poměrně hodně... :(

Závady a opravy na autě

Zatím ne.
<
Přejít na standardní verzi stránky »