Zavřít recenzi

BMW 528 e39 manual M-packet

“Tři roky jsem vybíral z ojetých Mercedesů, Audi, Volv, Saabů a nevím čeho ještě a tohle je výsledek.”
  • Rok výroby: 1998 
  • Typ motoru: 2,8 litre 
  • Stav km při koupi: 69 000 km 
  • Stav km nyní: 92 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 roky
  • Průměrná spotřeba: 8,5 až 10 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 8.4
Octavie byla naším prvním novým autem a navíc nebyla špatná ani jako sériová a my ji měli navíc upravenou a ta 20-ti ventilová osmnáctka se tím pádem proměnila k nepoznání, takže až na horší odhlučnění to bylo velice, VELICE SLUŠNE auto.

To co následovalo koupí BMW se přesto ale nedá srovnat. Pětka je prostě dokonalá!!!

Pohodlí může být lepší pouze v sedmičkovém BMW a nebo v M-B S- klasse, ale tyto auta už jsou na nějaké protahování vlásenkami příliš těžká a za volantem si proto tolik neužijete.

Lehkost a rychlost jakou se dají projíždět zatáčky je obdivuhodná.
Ale bylo by skutečně pošetilé domnívat se, že BMW nemají hranici přilnavosti. Je sice oproti většině aut silně posunuta, pokud se vám ovšem podaří ji přehročit a nemáte velké zkušenosti se zadním náhonem, tak se můžete velice rychle dostat z "ráje na zemi" do toho skutečného.

A ještě bych měl jednu prosbu na všechny kdo kupují ojetý automobil. Pokud vám auta neco říkají vyzkoušejte BMW. Já si taky dlouhou dobu myslel, že to jsou jen předražené manažerské sedany. Pokud se podívate na ceny dnes nabízených ojetých BMW (hlavně pětek), možná že zjistíte, že místo mondea, vectry nebo jiného dopravního prostředku byste se mohli vozit v jednom z nejlepších kdy vyrobených aut na světě.

Závady a opravy na autě

M-kový tužší a snížený podvozek si nerozumí s dlouhou životností podvozku, a proto byly potřeba nové tyčky stabilizátorů.

Výměna náplní.

Ve skoro sto tisících destičky - to je spíš nadprůměrná životnost, takže je vidět, že záleží jak kdo s autem jezdí, přesto jsou však zvlněné kotouče???

Kontrolní diagnostika trpí často stihomamem a hlásí nesmyslné poruchy - to bude ale problém spíš zoxidovaných kontaktů.

Jinak nic, protože například rozvod je řetězem a ten se nemění celou životnost motoru, což znamená, že pokud nemáte smůlu na špatný kousek na mechanické součástky nebudete muset sáhnout.

Až na ten podvozek, který při ostřejším zacházení díky vysoké hmotnosti auta není zrovna nesmrtený, ale o ostatních mechanických sočástkách to neplatí!
<
Přejít na standardní verzi stránky »