Zavřít recenzi

Audi 80 sedan

“Už vím z čeho pramení image značky AUDI, rozhodně neměnit za jinou značku.”
  • Rok výroby: 1986 
  • Typ motoru: 1,6 
  • Stav km při koupi: 138 000 km 
  • Stav km nyní: 236 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 roky
  • Průměrná spotřeba: 7,3 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 8.8
Výborný poměr cena vs. užitná hodnota. Vůz je velmi prostorný i na zadních sedadlech. Jak je napsáno v rubrice poruch, objevili se jen běžné závady, které vůz hned nazastavili. Brzdy nechávám udělat vždy při koupi ojetého vozu, ať mi prodávající říká co chce o tom, že je teď dělal. Výfuk při těch kilometrech nekomentuji. A ten alternátor je snad jediná slabina AUDI. Před tímto jsem měl taky AUDI 80 z roku 1981 a projevila se stejná závada. Naštěstí člověk ještě v klidu bez alternátoru dojede 50km, je jen nutné sundat klínový řemen (pokud nějaký zbyl) a náhradně (třeba kusem silného popruhu) spojit mechanicky vodní pumpu s ojničním hnacím kolem. Pokud tomu nerozumíte, znamenáto jen že musíte po cca 5km zastavit a nechat motor vychladnout při otevřené kapotě. Oprava renovací stála 500,-kč. A co víc?

- Pozinkovaná karoserie (nerezaví).

- 13" kola (levné pneu).

- Obrovský kufr (dva 100l sudy piva a čtyři lidi s vybavením na hory). Tady si snad dovolím jedinou poznámku o handicapu, tento rv. ješte nemá propojení kufru s prostorem pro cestující, tzn. že lyže musí na střechu.

- Konfort jízdy za ty peníze neočekávaný.

- Spotřeba přiměřená, pro moji 1,6(karburátor) cca. 7,3l/100km, závisí však na stylu jízdy. Kdo chce závodit, musí zaplatit. Ideální je jezdit tak asi 100km/h mezi vesnicemi.

- Motor vydrží opravdu hodně, na minulém (starším) voze 300000km bez generálky a to se mu pořád hodně chtělo dopředu. Nyní jsem zatím stále bez generálky (236000km).

Závady a opravy na autě

Po koupi vozu jsem vyměnil brzdové destičky.
Cca na 200000km se přidřelo ložisko alternátoru.
Na 230000km bylo nutné zavařit výfuk.
<
Přejít na standardní verzi stránky »