Zavřít recenzi

Lada 2106

“Bylo to poslední AUTO co jsem měl - teď už to jsou jenom krabice.”
  • Rok výroby: 1978 
  • Typ motoru: 1.6 OHC 
  • Stav km při koupi: 14 000 km 
  • Stav km nyní: 25 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 5 let
  • Průměrná spotřeba: 7.5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

4
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

2
 
Hodnocení celkem 6.0
Tento vůz byl velmi spolehlivý a byl jsem
s ním velmi spokojen. Na vozech LADA
jsem se naučil jezdit a také nutnou údržbu
která je pro dnešní vozy NEPOSTAČUJÍCÍ.

Na interiéru mi vadily především velmi hlučné hodiny - což jsem po x marných pokusech shledal jako neodstranitelnou závadu. Dále ventilátor topení v mrazu
velmi skřípal a vydával děsivé zvuky což
výměna ložisek odstranila max. na 2 roky

Jako pslední výtku bych uvedl nedostatek
odkládacích prostor - toto jsem vyřešil demontáží panelu nad rádiem a přemístěním ovládacích prvků (spínač výstražného osvětlení, regulace osvětlení přístrojů, kontrolka brzdové kapaliny, zapalovač) jinam.

S pětirychlostní převodovkou se z tohoto
auta stal celkem použitelný vůz - maximální rychlost byla okolo 170km/h.

-při této rychlosti však skoro nešlo ovlivňovat směr jízdy

Závady a opravy na autě

U vozu LADA 1600 jsem měl následující poruchy:

Alternátor - uvolněné vinutí rotoru,
vynikla spleť drátů a musel jsem celý rotor vyměnit.

Ruční brzda - lanko ruční brzdy bylo příliš
měkké a po dvou letech provozu byla nutná
výměna celého lanovodu.

U 5ti rychlostní převodovky se neustále
povolovala matice hnaného hřídele což mělo za následek vypadávání pátého rychlostního stupně - nakonec jsem závadu odstranil přidáním druhé matice
(závit je dost dlouhý) - u čtyřrychlostní převodovky tato závada nevznikala.
<
Přejít na standardní verzi stránky »