Zavřít recenzi

Ford Transit nová generace

“Dvanácettrojka na naftu.”
  • Rok výroby: 2004 
  • Typ motoru: 1,9 Duratorq 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 60 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 11 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

3
 

Jízdní vlastnosti

2
 

Komfort

2
 

Provozní náklady

2
 

Náhradní díly

2
 
Hodnocení celkem 2.2
Při nástupu do nového zaměstnání jsem vyfasoval Transita nové generace a musím odpovědně prohlásit, že to je auto na ..........

Motor (100k turbodiesel) se musí neustále točit, jinak auto nechce jet. Při rozjezdu aspoň 2500tis.ot., jinak je Avie rychlejší.

Při řazení nahoru se chvíli nic neděje, pak se pomalu začne motor sbírat a jede to. Je jedno, jestli je auto prázdné nebo ne.Řazení je velmi nepřesné,(lanovody), občas je to pokus - omyl - pokus - kvalt.

Je to nejkratší verze, nosnost 1,5tuny, takže pěkný skokan, někdy je to o zlomení páteře. V zrcátkách toho moc vidět není, ještě že tam jsou malá pomocná, s přehledem lze přehlédnout i náklaďák.

Servis je drahý, nic se neopravuje, pouze vyměňuje. Na některejch Transitech vzadu píšou "Šetří mé peníze", tak by mě zajímalo kde. Protože se motor musí pořád honit,spotřeba je běžně 11 i více litrů nafty.

Kdysi sem jezdil s Transitem předchozí generace a ten byl rozhodně zdařilejší. Nynější je taková malinko lepší Š 1203.

Donedávna jsem jezdil s Ivecem TurboDaily UnijetHPI 35C13 a to je prostě AUTO. Kvalitní(i když ne všechny), perfektní motor, ovladatelnost, pohodlí. Jelo to i 170km/h a nešlo o život. S Fordem - nevím, nevím.

Závady a opravy na autě

Třikrát vyměněné čidlo tlaku oleje.
<
Přejít na standardní verzi stránky »