Zavřít recenzi

Mercedes-Benz 190 E 2,3

“Nejlepší auto co jsem kdy měl hlavně spolehlivost a trvanlivost ... Ceny jsou taky parádní ale radši dražší v dobrým stavu, než šrot za 50 tis Kč.”
  • Rok výroby: 1986 
  • Typ motoru: 2,3 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 0 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 8-12benzinu l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 8.2
Za cca 100 000,- Kč mám v rukou auto s velice dobrými jízdními vlastnostmi...

Snížený podvozek je hodně znát o proti serii sedí velmi dobře...Pneumatiky 205/50 15 dělají taky svý... Není problém vlítnou ve 200km/h na sjezd z dálnice...Měl jsem možnost vyzkoušet i 1.8-4 kvalt a pak i 2.0 automat se seriovým podvozkem...Řekl jsem si nic moc,výkon taky nic moc..Je to líná vysoká koza...Předjela mě i oktávka 1.6...navíc se to moc točilo takže spotřeba by byla určitě okolo 10 litrů na dálku...Dělat nějaký kličky nebo projíždět zatáčky ostře se vážně se seriovým podvozkem nedá....

Navic ten technickej stav vážně odpovídal těm 60 a 65 tisícům Kč-byl to šrot...Ale jízda s 2.3 s manuálním řazenim 5-ti kvalt mě vážně chytla...Jede jak dábel, na 3r.stupeň 165km/h, na 4r. stupeň 225km/h a na 5r.stupeň by jelo jistě i 250km/h ale můj tuningovej rychloměr je jen do 240km/h...Při 130 točí na 5 cca 2500 ot./ min...Takže na dálku jezdim do 8 litrů benzinu...Pružnost při 130km/h na 5r.stupeň je velmi slabá(z důvodu dlouhého převodu),musí se podřadit na 3 a při 160km/h na 4 a to už se většina aut ztrácí...

Kombinanovanej provoz si vyžádá 12-13 litrů plynu...Na plyn se dá bez nějakejch větších obtížích sejmout calibru (85 kiliowat)...Jsem rád že jsem koupil místo nějaký 1.3 felicie tohle auto....Hlavně mě těší ty vyjevený tváře lidí v superbech a oktávkách co mě chtěj předjet ve 180 a já jen tak nenápadně podřadim na 4 zamávam a ujedu,to je vážně mazec...Si asi myslí,že jim došel benzín.. A to maj auta za půl míle a víc...!

Mam auto za 100 tisíc, nenápadný, žádnej sporťák typu Toyota Supra a bez problému ukážu záda kdejakýmu tátovi v oktávce či superbu...Při koupi to chce vědět jakym stylem s tím kdo jezdil...Laciný auto je vždy drahý...Já 190 vřele doporučuji všem kdo chce rychlý, prostorný a hlavně levný auto....Díly jsou snadno dostupný...Musí se ale nakupovat z druhovýroby...Pro srovnání--- komplet přední nárazník(bez barvy)-cca 7 dílů stojí originál 32 000 bez DPH...!!! U Kellyho jsem koupil taiwan za 5500,-Kč a není to skoro poznat...

190 či jiný starší typ mercedesa si koupí jen člověk,co už mercedesa jednou měl a ví co všechno vydrží...Otcova 124 ma najeto 600 000 km bez generálky... Jsou to prostě držáci...Každej ví že 124 a 190 jsou nejlepší auta od mercedesu...C a E už není to pravý ořechový...

Všem příznivcům těchto vozů zdar....

Závady a opravy na autě

Auto bylo při koupi v dobrým stavu, pouze nefungoval tachometr, kterej jsem nahradil tuningovým.... Ale stáří dělá svý...Musel jsem vyměnit ramena i veškerý silentbloky hlavně ty na zadku protože se mi za nedlouho sjely zadní pneumatiky ze vnitř díky ježdění v 5-ti lidech...Nyní po nastříkání spodku vozu Tlumexem a výměně všech náplní, brzd, svíček, pneumatik a pár maličkostí je auto ve 100% stavu...

Musel jsem jen vyměnit váhu vzduchu která byla rozhozená díky předchozímu provozu na plyn...Auto je absolutně bez koroze v perfektnim stavu, koupil jsem ho po starší paní,která ho měla ve stodole zapadaný slámou a určitě s ním nejezdila jak širon... Stálo mě před rokem 105 000,- Kč...+ opravy... Nyní ho budu muset asi prodat protože nemam kde bydlet... Utrhne mi to srdce... Kor když vim, že 2.3 už nikde nekoupim, a když jo tak to bude vrak jako ty stovky dvoulitrů v automatu...
<
Přejít na standardní verzi stránky »