Zavřít recenzi

Škoda Felicia 1,3 GLXi (50 kW)

“Kvůli velmi častým závadám jsem auto předčasně prodal.”
  • Rok výroby: 1995 
  • Typ motoru: 1300 
  • Stav km při koupi: 2 300 km 
  • Stav km nyní: 55 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

1
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 3.4
Poslední závadu (nepravidelný chod motoru a klepání ventilů) nevyřešil ani jeden z autorizovaných servisů od Moravy až po Skotsko. Čím byl motor teplejší, tím větší bylo kolísání otáček a tím silnější bylo i klepání.. Vyvrcholením byl průjezd Londýnem, kdy se na jedné křížovatce z naší Škodovky stal tříválec (psal se rok 1997, ani jsem netušil o kolik jsme předběhli dobu). Následovalo odstavení a odtah do servisu. Motor samozřejmě vychladl, a auto v servisu fungovalo normálně. Pak jsem přišel na to, že když se tam naleje 98 oktanový benzín, tak to jede normálně.

Od téhle příhody jsem s tímto autem jezdil ještě asi rok, navštívil jsem ještě několikrát Auto Jarov s výše popisovanou závadou, nicméně bezúspěšně. Po několika stovkách kilometrů bylo vždy vše při starém. K jejich cti budiž řečeno, že jako jediní se snažili závadu řešit, a nedělali ze mě blbce, že jsem jenom natankoval špatnej benzín, že motor málo vytáčím apod.

Po 55 tis najetých kilometrech jsem pak auto prodal do AAA (asi o 30 tis levněji než se tenkrát Felicie prodávaly). Neměl jsem tu drzost to prodávat na inzerát.

Jinak mě to přišlo jako poměrně povedený autíčko, které ale bylo naprosto degradovány absolutní neposlehlivostí.

Závady a opravy na autě

Velmi mnoho, vyjmenovávám je od těch nejméně závažných/ otravných:

-Závady elektroinstalace (nefunkční směrová světla, vadná akustická kontrola světel, kvůli které přestala svítit půlka auta).

-Brzdy: po sešlápnutí pedálu, se pedál nevrátil zpět a auto pořád brzdilo. K "odbrždění" bylo potřeba ho zespodu podebrat.

-Přehřívání motoru: důvodem byla malá prasklina v expanzní nádobce.

-Za studena motor nedržel volnoběžné otáčky. Servis to identifikoval jako závadu řídící jednotky, po opravě to asi rok fungovalo, před prodejem se závada obejvila znovu

-Nepravidelný chod motoru, "klepání" ventilů.
<
Přejít na standardní verzi stránky »