Hodnocení a zkušenosti s autem
Poslední závadu (nepravidelný chod motoru a klepání ventilů) nevyřešil ani jeden z autorizovaných servisů od Moravy až po Skotsko. Čím byl motor teplejší, tím větší bylo kolísání otáček a tím silnější bylo i klepání.. Vyvrcholením byl průjezd Londýnem, kdy se na jedné křížovatce z naší Škodovky stal tříválec (psal se rok 1997, ani jsem netušil o kolik jsme předběhli dobu). Následovalo odstavení a odtah do servisu. Motor samozřejmě vychladl, a auto v servisu fungovalo normálně. Pak jsem přišel na to, že když se tam naleje 98 oktanový benzín, tak to jede normálně.
Od téhle příhody jsem s tímto autem jezdil ještě asi rok, navštívil jsem ještě několikrát Auto Jarov s výše popisovanou závadou, nicméně bezúspěšně. Po několika stovkách kilometrů bylo vždy vše při starém. K jejich cti budiž řečeno, že jako jediní se snažili závadu řešit, a nedělali ze mě blbce, že jsem jenom natankoval špatnej benzín, že motor málo vytáčím apod.
Po 55 tis najetých kilometrech jsem pak auto prodal do AAA (asi o 30 tis levněji než se tenkrát Felicie prodávaly). Neměl jsem tu drzost to prodávat na inzerát.
Jinak mě to přišlo jako poměrně povedený autíčko, které ale bylo naprosto degradovány absolutní neposlehlivostí.