Zavřít recenzi

Škoda Felicia Combi 1.3 MPI GLX

“Nízní náklady, vysoká užitná hodnota, nižší komfort a bezpečnost.”
  • Rok výroby: 1996 
  • Typ motoru: Benzin MPI 1.3 
  • Stav km při koupi: 95 000 km 
  • Stav km nyní: 169 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 4 roky
  • Průměrná spotřeba: 7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

6
 

Jízdní vlastnosti

3
 

Komfort

4
 

Provozní náklady

2
 

Náhradní díly

1
 
Hodnocení celkem 3.2
Felicii jsem používal od 1/2001 do 6/2005 (4,5 roku) a najel cca 75.000 km, nyní jsem jí nahradil ojetou Octavií TDI.

S Feldou jsem byl velice spokojen, pouze dvakrát mě nechala ve štychu (viz seznam závad), v obou případech naštěstí nedaleko od domova. Auto má veliký kufr (je to malý náklaďáček) a jezdí slušně. Při jízdě v jednom a velkém vytáčení motoru se dá i relativně slušně akcelerovat.

Na to, že je to benzíňák to má velmi přízňivou spotřebu (dlouhodobě 6,5 - 7 l/100km), ekonomickou jízdou se dá dostat pod 5 l/100km. Má to ale malou adhezi (na nesuchém povrchu mi ABS prdlalo celkem běžně a to nejezdím "brzda-plyn") a absence posilovače řízení je dost znát. Také řazení již jde dost ztuha.

V dnešní době je to nicméně již mírně morálně zastaralá a se současnou produkcí Škoda-Auto (Octavia, Fabia) se nedá srovnávat (můj nynější přechod z Feldy na Octavii je srovnatelný s přechodem ze 120 na Feldu)


Plusy:

+ Velká zavazadelník.
+ Nízká provozní náklady (na benzíňák nízká spotřeba, nízké pojištění, levné náhr. díly).

Mínusy:

- Moc nesedí - nižší adheze.
- 1.3 Nemá posilovač řízení.
- Koroze.

Závady a opravy na autě

Poruchy (za 4,5 roku užívání ojetého auta):

- Porucha relé na regulaci dobíjení (alternátor přestal dobíjet).

- Prorezlá mistička tlumiče, která drží pružinu (pružina klesla a začala frézovat pneu).

Opravy spotřeních dílů:

- Lamela spojky (při cca 150.000 km).

- Oba tlumiče výfuku.

- Baterie.

- Opravy laku a prorezlých dílů.

- Před prodejem musím ještě vyměnit silentblock u táhla od řadící páky.
<
Přejít na standardní verzi stránky »