Hodnocení a zkušenosti s autem
Vzhledově je vůz již zastaralý, ovšem pokud se posadíte dovnitř, budete na auto pohlížet úplně jinak. Sedačky i interiér jsou zpracovány velmi dobře. U verzí se střešním oknem je o 3 cm snížena světlá výška vnitřního prostoru, což lidem vyšším než 190 cm může znepříjemnit posez. Auto je vhodné zejména na delší trasy. Na zadních sedačkách je dostatek místa na nohy. Ne už tak na hlavu.
Výbava: Centrál, el. ovl. oken, stavitelný volant, výškové polohování sedáku, regulace tuhosti bederní opěrky.
K dispozici je velký zavazadlový prostor, ovšem díky kterému má vozidlo velké "převisy," což spolu s měkkým podvozkem negativně ovlivňuje naklánění vozu v zatáčkách.
Brzdy jsou dostatečné účinné, ale ne "jedovaté."
Motor je vysokootáčkový, ale tichý, s vyváženým chodem. Nejvyšší výkon podává při 6.500 otáčkách. Do 3.500 ot/min je trochu "líný," ale se spotřebou kolem 6,5l/100 km. Pro porovnání:" Je trochu živější, než fabia 1.4 MPI."
Karoserie i podvozek jsou vůči korozi ošetřeny velmi dobře. Navíc tlumiče výfukového potrubí jsou z nerezu.
Vůz se mi nikdy neporouchal. Pokud jde o zimní starty, není na tom motor nejlépe. Chytá až na 3-5 převalení.
Cena: 55 000,- Kč.
Koupeno: duben 2005.
Na vozidle nejvíce oceňuji pohodlí, zpracování dílů, nízké provozní náklady a velký vnitřní prostor.
Pokud hledáte auto s měkkým podvozkem, nízkou spotřebou, a nepotřebujete silný motor, je to dobrá volba.