Volkswagen Polo 1,4 TDi
“Výborné autíčko.”
- Rok výroby: 2003
- Typ motoru: 1,4
- Stav km při koupi: 0 km
- Stav km nyní: 86 000 km
- Způsob řazení: manuál
- Status vozu při koupi:
- Jak dlouho auto používáte?
2 roky
- Průměrná spotřeba: 4,6 l/100 km
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vůz užívám denně, jak na okreskách, tak na dálnici. Nikde mě dosud nenechal. Pozitivní je (zejména z hlediska ekonomiky), že díky dobrému "zajetí" a slušnému zacházení jsem s tzv.Long Life Servisem najel do první výměny oleje atd. 50tis.km s prům spotřebou 4,6l/100 km. V 86 tkm mám stále první br.destičky. Polo 1,4 TDi lítá po dálnici v pohodě 190 km/h, perfektně sedí, slušně akceleruje a to vše fakt zadarmo. Vyčíst by se mu dala snad špatná čitelnost budíku za slunečného počasí(krycí plexi mělo mít opačný úhel) a poněkud "divný" zvuk motoru, který je ovšem daný tříválcovou kostrukcí.
Auto rozhodně dalece překoná obecnou představu o malém voze v tom nejlepším slova smyslu. Je to dražší, ale za to bomba! Servis je dle dosavadních zkušeností ale totálně pod psa. Bez komunikace se servisním centrem výrobce v SRN nevyřešíte nic. Leda, že byste si koupili "fauvéčko" v řádu miliónu, pak by Vám ti nadutci v tuzemských servisech snad i otevřeli dveře.
Závady a opravy na autě
Měl jsem několik drobností, které mě trápily. Předně to bylo nestejnoměrné sjíždění pneu, které servis nedokázal odstranit ani v záruční lhůtě, ani po ní. Změnil jsem značku pneu(vlastním nákladem) a problém vyřešil.
Také mě trápily "pazvuky" v přístrojové desce, které mistři na druhý pokus snad konečně odstranili. Čas teprve ukáže.
Při garanci mi v Domažlicích prorazili hadici přívodu paliva k filtru(unikala nafta) a zničili alternátor. VW má smůlu, že ho v čechách zastupují diletanti, jinak auto je moc fain.