Mercedes-Benz G G290D
“Hodně, hodně starostí, ale dobré vlastnosti.”
- Rok výroby: 1993
- Typ motoru: 2874/2.9D
- Stav km při koupi: 100 km
- Stav km nyní: 83 000 km
- Způsob řazení: manuál
- Status vozu při koupi:
- Jak dlouho auto používáte?
9 let
- Průměrná spotřeba: 10 l/100 km
Hodnocení a zkušenosti s autem
Perfektní vozidlo na aktivní dovolenou s nízkou spotřebou, cca 9,8 l/100km. Hodně prostoru. Přehledná karoserie. Není co zničit při parkování nebo jízdě mimo vozovky. Krásný výhled. I přes všechny poruchy, nikdy a nikde mě nenechalo "ve štychu".
Klimatizace není nutná.
Jen kdyby na každou hodinu jízdy nepřipadala hodina oprav.
Závady a opravy na autě
Velice mnoho (garážovaný vůz, neskutečně opatrné zacházení).
Hluk převodů (od 30.000 km), chvění.
Rozvážená kardana (73.000 km), vůz prakticky nejezdil v terénu.
Netěsnost přední rozvodovky, olej z rozvodovky pronikal tubusem k ložiskům. Výměna ložisek (78.000 km).
Vadný tlumič řízení (70.000 km).
Urezlý tlumič výfuku (65.000 km).
Těsnění pod hlavou - tekoucí olej (od 65.000 km).
Vrzání palubní desky (od 20.000 km).
Prasklé žárovky (4 ks).
Defektní zadní brzdový váleček, v 90 km/h (1.200 km)
Vůle v matici řízení (opakovaně od 36.000 km).
Vadný symering zadní rozvodovky (24.000 km).
Zvlněné kotouče (68.000 km, excentricita bubnů (50.000 km), ??? skoro nebrzdím.
Odrolený kroužek spojkového pístu ucpal nasávací otvor z nádobky.
Netěsné těsnění zadních dveří (od 40.000 km).
Rezonující pružina zadní nápravy (8.000 km).
Prasklá nádobka na ostřikovče (vlastním pnutím - 55.000 km).
Závada žhavení (77.000 km).
Nefunkční sponky sacího řadu palivové soustavy (po 8 letech).
Netěsná komora regulátoru vstřiku (70.000 km).
Vadné čidlo teploty chladící kapaliny (42.000 km).
A jiné.