Zavřít recenzi

Volvo V40

“Maximálně pohodlné auto s kvalitou Volvo.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1999 
  • Typ motoru: 1.8 
  • Stav km při koupi: 155 000 km 
  • Stav km nyní: 168 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 6 měs.
  • Průměrná spotřeba: 7,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 9.0
Vůz byl od původního majitele v pefretkním stavu, všechny díly originál Volvo, pravidelné servisní prohlídky. Za dobu mého užívání se neprojevila žádná závada. Ceny náhradních dílů, u kterých jsem je zjišťoval odpovídají kategorii auta, osobně si nemyslím, že by byly výrazně dražší než u ostatních aut stejné kategorie. Auto je v prakticky základní výbavě (základní u Volva, tedy přední okna v elektrice, centrální zamykání, klimatizace, ABS, vyhřívaná a elektricky stavitelná zrcátka, plně nastavitelné sedadlo řidiče, 4x airbag atd.) a za cenu stejně staré Škody Octavia v základní výbavě Škoda (tedy skoro nic). Mohu přímo srovnávat se Octavíí 4x4 TDi Ambiente a Volvo je skutečně nejméně o kategorii výš, čemuž ovšem odpovídala i cena nového vozu!

Auto je velmi pohodlné, není problém jet několik hodin bez přestávky. Výkon motoru (85kW) je vzhledem k relativně velké váze na rozumné úrovni, ale rozhodně se nejdná o žádné sportovní auto, ale pro potřeby svižné jízdy nebo občasného předjížení plně dostačuje. Tomu odpovídá i ladění podvozku. Původně jsem měl na autě sportovní podvozek, který ale pro naše silnice není příliš vhodný, s ním ovšem auto sedí o kategorii lépe.

Vzhledově se mně osobně líbí znatelně více než klasická hranatá Volva, to je ale otázkou vkusu. Celkově jsem a autem maximálně spokojený.

Závady a opravy na autě

Auto u původního majitele celou zimu stálo v garáži, takže zřejmě lehce "přireznul" zadní brzdový kotouč, což se projevovalo nepříjemným zvukme při lehkém brždění. Po ujetí cca 100km tato závada zmizela a již se neobjevila.
<
Přejít na standardní verzi stránky »