Zavřít recenzi

Mitsubishi Sigma 3.0 24V DOHC

“Hodně muziky za málo peněz.”
  • Rok výroby: 1994 
  • Typ motoru: 2990 
  • Stav km při koupi: 119 000 km 
  • Stav km nyní: 211 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 roky
  • Průměrná spotřeba: 11 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

4
 

Náhradní díly

4
 
Hodnocení celkem 6.2
S autem jsem mimořádně spokojen. Má na limuzínu vyjímečnou kombinaci vyvážených jízdních vlastností. Podvozek je poměrně měkký ale přesto si dá líbit sérii zatáček pod plynem v serpentinách.

Motor je naprosto úžasný se skvělým zvukem. 6ti válec točí do 7000! ot. Do 3 tis. se nic moc neděje ale mezi 3-4 tis. začíná slučně táhnout a to mu vydrží až k omezovači. V 60 tam dám ještě 2 a ta mě katapultuje do 110 km/h. Pak 3 do 160, 4 do 190 a 5 do cca 230.

Řízení je poměrně necitlivé, vhodné na dálnici. Při 200 km/h se drží stopy.

Průměrná spotřeba 10,5 - 12 l/100 km (12 při 190 km/h na dálnici)

Závady a opravy na autě

S vozem jezdím pravidelně do autorizovaného servisu.

120 000 km. Proražená převodovka, zřejmě "odborným" zásahem v pralesní dílně. Zjistil jsem to po koupi vozu a oprava stála cca 2.500,- Kč

140 000 km. Výměna zadírající se vodní pumpy a když už se to dělalo tak výměna rozvodového řemene a rolen. Navíc výměna silenbloků v přední nápravě. Celkem za cca 12.000,- Kč

150 000 km. Výměna pravého předního ramene. Ne že by to bylo opravdu potřeba, byla v něm malá vůle. Podvozek ale trochu "ťukal" při nerovnostech ale výměna ramene tomu nepomohla. Klid nastal až po výměně tlumičů v cca 210 000 km. Celkem za 15.000,- Kč

190 000 km. Odešla škrtící klapka. Vůz na volnoběh chcípnul. Dodána klapka z jiného vodu. Oprava cca 3.000,- Kč

210 000 km. Odešel spojkový válec. Oprava 1.000,- Kč. K tomu ale výměna tlumičů a zadích silenbloků + běžná kontrola vše za cca 30.000,- Kč

Zajímavá "porucha": Vůz při rychlostech 190 - 210 km/h nepříjemně pískal od levého předního zrcátka. Problém byl v odstátém pryžovém těsnění předního okna. Oprava 0,- Kč.

Po celou dobu má motor vyšší spotřebu oleje cca 1l na 4 000 km. U tohoto motoru je ale prý běžné.
<
Přejít na standardní verzi stránky »