Zavřít recenzi

Kia Rio 1,5 LS

“Vybavené, levné, ale...”
  • Rok výroby: 2003 
  • Typ motoru: 1500 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 99 600 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 8,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

6
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

6
 
Hodnocení celkem 5.6
Vůz má dobrý poměr cena / výbava. Jízdní vlastnosti jsou spíše horší, v zatáčkách se dost naklaní a na dálnici je hodně náchylné na boční vítr. Motor 1,5 (1,3 je velmi slabý) má dostatečný výkon, ale svižná jízda je možná pouze ve vyšších otáčkách což je vykoupeno vysokou spotřebou.Hodnot výrobce v žádném případě nelze dosáhnout.

Výbava ve voze je vzhledem k ceně velmi dobrá - přední a boční airbagy, všechna elektricky stahovatelná okna, klimatizace, elektricky ovládaná zrcátka, ABS + EBD, přední mlhovky, strešní ližiny, 6*repro, loketní opěrka řidiče, výškově nastavitelné sedadlo řidiče (přední i zadní díl sedáku samostatně), stropní schránka na brýle s lampičkami.

Na přeních sedalech je dost místa a celkem pohodlný posez. Na zadních je to s místem hodně špatné, pokud je přední sedadlo posunuto až dozadu, nemá kam dát nohy malé dítě, natož dospělí(holt korejci jsou menší).

Zavazadlový prostor je plně dostačující a díky možnosti sklápění zadního opěradla 2:3 i dobře využitelný.

Závěrem lze říci, že pokud chcete dobře vybavený automobil za dobrou cenu se svižným motorem,který má ovšem trošku horší jízdní vlastnosti (např. oproti Fabii) je to správná volba.

A však nová generace tohoto modelu se již prodává a bude určitě lepší.

Závady a opravy na autě

Oprýskaný lak na masce chladiče, prý kamínky ale lak odpadává i tak kde žádné důky po kamíncích nejsou. (20 000km)

Ztuha jdoucí spojkový pedál,az došlo k prasknutí lanovodu (na 50 000 km), posléze nutná výměna spojky (70 000 km) v Německu mění na záruku. (výrobní vada)

Po výměně spojky došlo k rozsvícení kontrolky motoru a ztrátě výkonu nad 4 000 otáček. Závada doposud neodstraněna, značkový servis řeší již od srpna !!!

Zdeformované těsnění oken, záruka neuznána v Německu opět uznaná - výrobní vada. (Skoro od začátku)
<
Přejít na standardní verzi stránky »