Zavřít recenzi

Škoda Felicia LXi Trumf

“Kdyby to byl Favorit v roce 1988, Škodovka by VW nepotřebovala :)”
  • Rok výroby: 2001 
  • Typ motoru: 1300 
  • Stav km při koupi: 8 000 km 
  • Stav km nyní: 10 500 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 měs.
  • Průměrná spotřeba: 7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 8.2
Oproti Favoritu vcelku změna. Jezdím s Fabií MPi i HTP a musím říct, že mě Felda překvapila. Jednoduchost ovladání Fáva má stejnou. Bohužel je stejné i řízení (mám pocit takového vylágrovaného volantu). S Fabií se měřit nedá.

Jinak je vcelku tichá, do 3.000 je to OK. Pak je slyšet, ale zvuk moc neruší. Akcelerace do 100 km/h je taky slušná. Potom zrychluje velice pozvolna a s únavou se ručka tachometru zastavuje někde kolem necelé 170-tky. Podvozek je měkčí, a mohl by být o něco stabilnější. Na kostkách to pohopsává, chrastí plasty (decentně) a hluk z podvozku proniká do kabiny vcelku dost. Brzdy pískají, když jsou studené nebo mokré, ale brzdí dostatečně.


Vnitřek:
Musím pochválit topení. Po startu topí skoro hned a ikdyž je zima veliká, v autě jsou teploty tropické. Sedačky mají hezký tvar i vzhled, ale něco k dokonalosti stále chybí. Místo OK vzhledem k rozměrům auta. To samé kufr.

Palubní deska má dobrou ergonomii a ve tmě nádherně svítí. (podsvícení se opravdu povedlo, než se ovšem věkěm zapráší). Výbava na dnešek podprůměrná, ale na běžnou jízdu stačí. (centrál, otáčkoměr, tó. skla, imobilizér, zámek řazení, palubní PC a RMG Sony)

Závady a opravy na autě

Zatím bez poruch. Akorát servis a to je vše.
<
Přejít na standardní verzi stránky »