Zavřít recenzi

Volkswagen Corrado 2,0 8V

“Nejkrásnější, nejspolehlivější sportovní kupé.”
  • Rok výroby: 1995 
  • Typ motoru: 2.0 i 8v 
  • Stav km při koupi: 85 000 km 
  • Stav km nyní: 120 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 4 roky
  • Průměrná spotřeba: 7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 8.8
Design Corrada je nedostižný, je překrásným sportovním kupátkem ,přestože se vyrábělo od r.1988 do r 1995 neztratilo nic ze své přitažlivosti.

Cestování v něm skýtá nevídaný komfort a pohodlí, pravda je trochu trdší, ale pohodlné. Cestující se musí spokojit s omezeným prostorem na zadních sedadlech a malým kufrem, přestože já s ním jezdím se čtyřčlennou rodinou každoročně na 2 týdny na dovolenou k moři.

Corrado má všechny nejdůležitější vymoženosti co se týká techniky ABS, airbagy, EDS, ESP, i výbavy :

nastavitelný volant, seřizování světel z místa řidiče, vyhřívání zrcátek, ostřikovačů, anatomických sedaček aj. Všechny ovládací prvky jsou umístěny na dosah řidiči. Brzdy má značně předimenzované a velice dobře účinné, dvoulitrový motor má výkon 85 kW, což je v poměru k váze vozu dostačující, při cestách po Evropě s ním jezdím běžnou cestovní rychlostí 200km/h, při spotřebě 9 l/100km, při rodinných cestách dle předpisů se spotřeba pohybuje okolo 6,5 l /100 km, startování je bezproblémové, motor nehlučný.

Má vynikající jízdní vlastnosti, reaguje přesně na citlivou ruku a nohu zkušeného řidiče. Osobně mám najeto přes 2 mil. km a Corrado je velice povedenéco se týká jízdních vlastností i spolehlivosti. Provozní náklady jsou směšně nízké k počtu ujetých km. Nejkrásnějším prvkem je ovšem UNIKÁTNÍ zadní aerodynamické křidélko vozu, které se automaticky vysouvá při rychlosti 120 km/h.

Corrado je poměrně vzácným vozem na našich silnicích a tak nikdy nebudete tuctoví jako majitelé jiných značek. Pokud by jste se rozhodli ke koupi vozu VW Corrado vyhněte se motorům G60 dmychadlo(pokud není prokazatelně ve voze NOVÉ) - odchází každých 100.000 km i při sebelepším zacházení, šestiválcovým motorům VR6 2.9i (pokud není po generálce u VW), protože jsou všechny bez vyjímky uhoněné. Nejideálnější je dvoulitr šestnáctiventil, vyhněte se jakkoliv tuningově upraveným autům, z 95 % jsou to nalakované pasti které by patřičně vyždímaly Vaši peněženku.

A samozřejmě ideální jsou ročníky 95,94 s novým interiérem.

Závady a opravy na autě

Za 4 roky co jej vlastním se projevila jediná porucha a to praskla litinová součástka levého pojezdu střešního šíbru. Jinak pouze běžná minimální údržba, výměna brzdových kotoučů a destiček vpředu i vzadu. Výměna kotoučů nebyla nutná, nechal jsem je preventivně vyměnit při nutné výměně destiček při koupi vozu.

Dále jsem preventivně vyměnil kladku a rozvodový řemen.
<
Přejít na standardní verzi stránky »