Zavřít recenzi

Peugeot 309 1,9 GRD

“Jel bych s nim z "fleku" kolem zeměkoule :-)) ”
  • Rok výroby: 1987 
  • Typ motoru: 1,9 diesel 
  • Stav km při koupi: 216 000 km 
  • Stav km nyní: 235 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 6 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 6.8
Můj první Peugeot 309 1,9 D byl po technické stránce v dosti dobrém stavu, ale bohužel jsem ho naboural.

Můj druhý Peugeot 309 1,9 D začal brzy po koupy vykazovat dost závad(špatně jsem vybral), které jsem svépomocí odtranil a dily jsem použil z předešlého vozu, takže cenou náhradních dílů si nejsem jist, ale bylo by to "dost".

I přes zmiňované poruchy bylo auto vždy plně pojízdné a chytá za každého počasí na jedničku!

Pokud si člověk dobře vybere nemusí mít podobné problémy, ale s přihlédnutím k roku výroby a možnosti, že auto bulo nabourané se není čemu divit.

Závady a opravy na autě

Porucha alternátodu (nerozsvěcení konrolky) - špatný kontakt.

Porucha startéru(zasekávání pastorku) - promazání.

Shnilý chladič - výměna.

Velké vůle v kulových čepech - výměna.

Vrzající palubovka(byla prasklá) - výměna.

Shnilé prahy - výměna.

Hlučný ventilátor topení - výměna.

Nefunkční ventilátory chladiče - výměna.

Nefunkční sytič (doposud jsem ho nepotřeboval :-), auto chytá i
v zimě bez problémů bez něj).

Zažloutlé paraboly světel - výměna.

Porucha centrálního odemikání (doposud jsem ho neopravil).

Únik oleje motorového i převodového.

Zatuhlá zadní náprava - promazání.

Špatné řazení druhého stupně ("jakási zatuhlost").

Tvrdší prední tlumiče - výměna.

Poškrábané čelní okno (dá se stím jezdit).
<
Přejít na standardní verzi stránky »