Zavřít recenzi

Peugeot 405 1.8 GRDT Break

“Asi ideální kompromis mezi životností, náklady, prostorností a estetikou.”
  • Rok výroby: 1992 
  • Typ motoru: 1769 XUD7TE 
  • Stav km při koupi: 220 000 km 
  • Stav km nyní: 230 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 měs.
  • Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 8.0
Po koupi jsem nechal vyměnit všechno co se dalo a co se ještě našlo: komplet rozvody, klíňák, GO altíku, komplet filtry, kotouče, desky, silentbloky př. nápravy, tlumiče včetně uložení, seřízení řazení (ale vůle tam zůstala:(), nechal jsem zrepasovat řízení a to je asi tak všechno. Pak mi vadilo jak to blbě svítí, i když jsem tam měl 100vky žárovky, tak jsem pořídil světla s čirou optikou a angel eyes a i kdyz jsou o 2 litry dražší než origoš, tak to svítí o několik tříd líp a navíc to tomu autu šíleně sluší. Tak když to sečtu, tak mě to všechno dohromady vyšlo na 78 tisíc a auto je v celkem supr cajku!

Ze závad zůstal nefunkční otáčkoměr, ten udělám na jaře, že v něm vyměním kondíky. A zatím velice lehce se začíná ozývat nějaký silentblok na podvozku. Dále mám podezření, že buď po vyměně rozvodů není úplně dobře seštelované čerpadlo anebo jsou vstřiky zralé na výměnu, protože to všechno dělá jak má, ale začalo to víc čoudit při vysokých otáčkách. A jediná závada, která se mi stala je, že mi včera praskla brzdová hadička k LP kolu, tak je to v servisu a při té příležitosti mi udělají ty vstřiky a poštelujou čerpadlo.

Jinak spotřeba na dálku kolem 5,5 a na couračky svižným tempem kolem 7 litrů. Jsem s tim fakt spokojenej. Auto jsem kupoval, že si ho chci tak 5 let nechat a hlavní pro mě byla kvalitní ochrana kastle a nízké provozní naklady. Takže jsem raději volil starší model s nížším obsahem a také s nižší cenou s tím, že si na autě všechno povyměňuji a budu mít jistotu a klid v tom, co je hotové a co ne, než koupit něco drahýho a nemít na servis a klepat se, co mi odejde.

Závady a opravy na autě

Při koupi byly špatné všechny tlumiče, silentblok na LP rameni a před výměnou byl rozvoďák a kapaliny. Ztuha šlo řazení a nefungovala ručka. Jinak kastle bez rezu, lak v pohode, bourany to nebylo, ma to hagusy, tažný, šíbr, el. okna, radio clarion s cd meničem, dálku, alarm. Interier zachovalý, prostě celkem udržovaný auto po 220 000 km.
<
Přejít na standardní verzi stránky »