Zavřít recenzi

Fiat Croma 2,5 TD

“Super, budu jezdit dokud jí nestrhnu dráp.”
  • Rok výroby: 1991 
  • Typ motoru: 2.5td 
  • Stav km při koupi: 165 000 km 
  • Stav km nyní: 300 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 4 roky
  • Průměrná spotřeba: 9 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 7.6
Před čtyřma rokama jsem schaněl auto na tahaní nebot scorpio mělo malo na kouli a motor 2.0 ie nic moc.Od cromy mě každy odrazoval, já k ní důvěru taky moc neměl i když dělám od roku 98 jenom fiaty.Potom jsem se svezl a to rozhodlo, výkon mně natchl a do dneška jsem strašně spokojený.

Většinu km najedu s podvalníkem takže mám spotřebu 9-10litrů, je fakt že jsem za tu dobu mněnil skoro všechno ale nikdy mně auto nezradilo, jenom jednou mně po cestě prasknul klínový řemen na alt.

Musím reagovat na uvedené závady ostatních pisatelů jako vady elektriky a funkčnost checku, za celých 135tis km mně check funguje tak jak má, každá signalizace závady je oprávněná a po odstranění, třeba málo vody, oleje, žárovka, check funguje. Mněl jsem další čtyři cromy sice 2.0, všechny to byly dovozy a pokud mněli check tak fungoval, a dvě z nich měli najeto přěs 300 tis km. Podlemně je za závadama jenom neodborná montáž čehokoliv at to jsou rádia, alarmy, různé domácí tajné vypínače, a podobně.

Co se týka koroze tak zadní lemy dobrý, ale už jsem musel vyvařovat díry u ramínek zadní nápravy.

Za ty čtyři roky jsem musel měnit toho dost tak se nelekněte ale myslim že to jsou spotřební součastky - přední kotouče dvakrat, první vydrželi 120 tis km myslim na to že to byli nejlevnější repliky tak je to úctyhodný, destičky třikrát, zadní kotouče třikrat i s deskama, komplet tlumiče nový, zadní už tečou, zadní silebloky snad čtyři krát, nový kuláky v ramenech, u spolujezdce jsem ho mněnil i se zadním silenblokem dvakrát, nový lanovody, spojku,u spolujezdce ložisko v zadu obě,mněnil jsem cífku na starteru, termostat mněnim každej rok ještě že stojí dvě stovky, žhavičky jednou, vlnovec na výfuku, zadní díl výfuku. Potom jsem kupoval přední lampy (žádný nový model neoplývá svítivostí) v jednom roce jsem musel mněnit postupně všechny el. stahovačky, chladič mně schnil no a jinak opravdu dobrý kdyby v zimě nezamrzaly zámky dveří a lanovody tak jsem strašně spokojený.

Omluvte případné hrubky, Fiatu zdar!

Závady a opravy na autě

- Zadní silenbloky
- EL. stahovaní
<
Přejít na standardní verzi stránky »