Hodnocení a zkušenosti s autem
Za svůj relatyvně krátký život sem měl tu čest vlastnit postupně 4 vozy VW Corrado, z čehoš dvě vlastním i v tuto chvíli. Byli to tři 1.8i G60 a jedna 2.9i VR6. Momentálně mám v garáži jednu G60 a jednu VR6. Na Corrada s motorem 1.8i G60 spoustu lidí nadává, většinou aniž by s nim měli někdy osobní zkušenost a ti, co s ním tu vlastní zkušenost maj, ti si za rychlý odchod kompresoru mohou sami vlastním špatným zacházením. Je jen málo lidí kterým kompresor odešel ač se o něj dobře starali, tam to bylo bohužel už značně poznamenáno špatným zacházením předchozích vlastníků.
Corrado je víc jak kultovní záležitost, neni to jako si pořídit například Favorita... Corrado potřebuje a hlavně si zaslouží zvlaštní péči, je to sportovní kupé a to by si měl každý před koupí uvědomit, neni to rodinný vůz určen na nákupy a výlety s manželkou a dvěma dětma... Pokud bych se měl zaměřit na technickou stránku a výbavu, tak karoserie absolutně nehnije, pokud nebyla bořená a po vzhledové stránce nemá konkurence, motory sou držáky a je jedno jestli to je 1.8i G60, 1.8i 16V, 2.0i 16V, 2.0i 8V, 2.8i VR6 a nebo 2.9i VR6... Samozřejmě při správném dřívějším zacházení...
Interiér je bohatě vybaven, šíbr, okna a zrcátka v elektrice jsou běžnou součástí, palubní PC, centrální zamykání na dálku, anatomické sedačky a na pohled neuvěřitelně moderní a útulný interiér jehož příkladem je nadčasová palubní deska. ABS a čtyř-kotoučové brzdy jsou samozřejmostí. Automaticky, nebo manuálně výsuvné zadní přítlačné křídlo taktéž.
Co říct na závěr... Než si člověk toto auto zakoupí, měl by si to nejednou rozmyslet, je to velká zodpovědnost. Koupí Corrada si vlastně pořizuje dalšího člena rodina a podle toho by se o něj měl i starat. Na celém světě jezdí už jen něco kolem 28 000 těchto aut, takže škoda každého dalšího zničeného kousku...