Zavřít recenzi

Toyota 4-Runner 3.0 EFI II gen.

“Bezvadný tank do terénu co mě přežije.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1990 
  • Typ motoru: 3litr 
  • Stav km při koupi: 165 000 km 
  • Stav km nyní: 172 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 17 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

3
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 6.2
Kvalitní japonské auto dělané pro USA takže je i velké, pohodlné a dobře vybavené. Je to ohromný náklaďák, jako u každého 4runnera zlobí 5té dvěře, měnil jsem motorek u nás stojí okolo 8000,-, když se objedná přes net vyjde to na 2500,-, po projíždce terénem opět nefunguje stahování. Výbava je lepší než u nových škodovek, pro amíky je samozřejmostí to, co se u nás draze připlácí. Mám tam el. střešní okno, posilovač řízení, el. okna, el. zrdcátka, originál autorádio s výsuvnou anténou, klimatizaci a immobilizér.

Na můj vkus je sedadlo nízko nad podlahou, ale teď mi to ani nepříjde. Výkon motoru je velmi dobrý, při troše snahy se dá na silnici jet i za 10l na 100km. Náhradní díly doporučuji objednávat v USA vyjde to levnějí.

V terénu jezdí slušně, ale chce to pár úprav: zvednout sání (cca 400,-- Kč), na zadní nápravu dát do pružin vzduchové měchy, vytočit ve předu torzky a koupit samosvorný diferenciál aspoň dopředu. V terénu to je tank, projel jsem věci co bych nešel ani pěšky, zatím vše funguje a drží, japonci ho postavili dobře. Po sklopení sedaček vznikne: a) garsonka, b) nákladový prostor jak v dodávce.

Dobrou koupí je mladší ročník 94, kde už je v sérii ABS a další vylepšení. Dalším kladem, je že auto vypadá 3x dražší než je (Vidláci na chatě mě maj za rockefellera, když mám ten Land cruiser :-)) ).

Závady a opravy na autě

Když jsem ho koupil tak nefungovalo otevírání a stahování 5tých dveří (problém každého 4runneru) centrál jde odemknout jen z řidičových dveří.

Jinak OK.
<
Přejít na standardní verzi stránky »