Zavřít recenzi

Škoda Favorit

“Vrak!!”
  • Rok výroby: 1990 
  • Typ motoru: 1.3 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 48 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 7 let
  • Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

2
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 4.2
Bylo to moje první skutečné auto a dodnes mi stojí v garáži. Poruchy mělo neustále, každých cca. 500km se něco rozesralo. Lak byl z fabriky mizerný, auto hnije, praskl blok motoru teče z toho co se dá, furt něco vrže. Auto je krajně nespolehlivé a jako jediné z mých 4 aut mě nechalo několikrát na holičkách a musel jsem volat odtahu.

Spotřeba ujde, jízdní vlastnosti na dobu vzniku lehký podprůměr. Příjemné je, že po sklopení sedatel a díky 5tým dvěřím jde občas něco lehkého odvézt. Naposled jsem využíval favorita k odvozu dříví z lesa, s polními cestami si poradit umí a dříví naskládané do úrovně oken také odvezl. Na delší cesty jsem se snim neodvážil.

Má najeto 48000 a je garážovaný a přesto je v mnohem horším stavu než ojetiny co mají najeto přes 300000 km skoro 20 let stáří. Bezpečnost je nulová i když furt lepší než rakve jako Škody 100, 120, 105 apod.

Začínajícím řidičům bych doporučoval našetřit na starého japonce střední třídy než kupovat takový vrak.

Díky Favoritu jsem dospěl k poznání, že Škodovka neumí dělat auta (bohužel to platí i o Octáviíích, Fóbiích, Superbech a spol.) a nikdy si žádnou škodovku kupovat nebudu.

Závady a opravy na autě

Auto je jedna nepřetržitá porucha, věčně rozhozená geometrie, prasklý blok motoru, koroze, netěsnosti, špatný lak, poruchy chlazení, rychlé opotřebení tlumičů, horzné dílenské zpracování, podsvícení palubní desky, apod.
<
Přejít na standardní verzi stránky »